יום שישי , 29 מרץ 2024
יום הרוכבת 2016. מזנקות בכרמל. צילום: יהושע גבאי
יום הרוכבת 2016. מזנקות בכרמל. צילום: יהושע גבאי

יום הרוכבת 2016

מערכת שטח

אירוע יום הרוכבת התקיים בתחילת מאי בפעם הרביעית ושבר שיאי השתתפות. זוהי השנה הרביעית בה האירוע, שכל רווחיו נתרמים לעמותת אחת מתשע, מתקיים ביער עופר שבשטחי המועצה האזורית חוף הכרמל. פרט למזג אוויר מדהים נרשמה השתתפות שיא של קרוב ל-400 רוכבות.

הרוכבות יכלו לבחור בין מספר מסלולי רכיבה יפים במדרג אורך וקושי שונים: 10 ק"מ מישוריים וקלים, כולל אפשרות להשכרת אופניים ללא תוספת תשלום. מסלול רכיבה שני באורך של 20 ק"מ לרוכבות עם ניסיון, והמסלול המאתגר ביותר  באורך 30 קילומטרים לרוכבות מתקדמות עם כשר פיזי ויכולת טכנית להתמודד עם המעברים. הרוכבות רכבו בקצב אישי במסלולים המסומנים או בקבוצות מודרכות על ידי מיטב מדריכות ומדריכי הרכיבה בארץ: נוגה כורם, לורי קופנס, ענבר רונן, מגאן בלצר, יניב ברנס, גילי כץ, בן-עמי טנצר ועוד רבים וטובים.

יום הרוכבת 2016. שלושה מסלולי רכיבה מהקל לקשה - כולם יפים. צילום: יואב לוי
יום הרוכבת 2016. שלושה מסלולי רכיבה מהקל לקשה – כולם יפים. צילום: יואב לביא

את חידת הצבע הוורוד אשר שטף את הסינגלים בכרמל פתרו נציגות "אתנה" – העמותה לקידום ספורט נשים בישראל ואיגוד האופנים. אלה חילקו למשתתפות חולצות וורודות שיצרו אפקט ויזואלי חזק על רקע נופי הכרמל והיער.

610X141

במהלך הרכיבה נהנו הרוכבות מתחנת רענון בלב השטח שהקים צוות GIANT ישראל, נותנת החסות הראשית, ובה חולקו, בננות מים ואיזוטוני באדיבות HIGH5 ו-32GI.
את מתחם האירוע המפנק אירח השנה היישוב כרם מהר״ל. במתחם הסיום המוצל יכלו המסיימות ליהנות מכיבוד ושתייה, דוכן אמנות ותוצרת מקומית, דוכני משקפיים של SPY+ ורודי פרוג'קט, דוכני ביגוד נשים של JINGA ו-VN, דוכן טיולי חו"ל לנשים של גורדון טורס וכמובן דוכן גדול של מותג הנשים LIV מבית GIANT שהציג אופנים, ביגוד וציוד מותאם לנשים.
יום הרוכבת הוא אירוע רכיבה בטבע שמטרתו הגברת המודעות לאבחון מוקדם של סרטן השד. לאחר הרכיבה התכנסו הרוכבות למפגש עם מנכל"ית העמותה סיגל רצין, שמעו סיפורים אישיים של מתנדבות בעמותה ולמדו על החשיבות של בדיקה סדירה.

מפגש עם מנכל"ית העמותה סיגל רצין. צילום: יהושע גבאי
מפגש עם מנכל"ית העמותה סיגל רצין. צילום: יהושע גבאי

חפוז ביער עופר

ארוחת בוקר של אלופות

את יום הרוכבת יזמה והפיקה נועה לוריה ביחד עם הצוות המקצועי של "עז הרים". נועה, שמדריכה גם קבוצת נשים ברכיבת שטח, איבדה את אימה מסרטן שד בגיל צעיר. לדבריה, החיבור בין ספורט אתגרי בטבע בחברה נשית לבין מודעות ושמירה על הבריאות הוא טבעי וזהו הרעיון מאחורי האירוע.
המארגנים מבקשים להודות למ"א חוף הכרמל, לאתנה ואיגוד האופנים ול-GIANT ישראל על העזרה בארגון, במימון ובהגדלת סכום התרומה.

עוד תודה גדולה שלוחה לכל עשרות המתנדבים ביום הרוכבת: מדריכות ומדריכים, עובדי הפקה וארגון, מרשלים, צלמים ועוד.

Check Also

ריקול עולמי ל-1.1 מיליון רכבים של טויוטה ולקסוס

חשש לכשל ביצור של חיישן כריות האוויר במושב הנוסע בחזית, מזמן לתיקון מעל למיליון יחידות של רכבי טויוטה ולקסוס ברחבי העולם. החשש: כרית האוויר לא תפתח כמצופה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

10 + five =