שבת , 20 אפריל 2024

יונדאי סנטה פה – תמונות ופרטים נוספים

New Hyundai Santa Fe. Photo - Hyundai

יונדאי סנטה פה החדש צפוי להיות רכב משמעותי מאוד בשוק הרכב הישראלי, ולכן אנו עוקבים אחר הצגתו מאז שלב השמועות. ברוח הזמן, יונדאי מציגה את פרטי הרכב החדש טיפין-טיפין כדי לקבל את מירב החשיפה התקשורתית, ואחרי שסיפרנו לכם בעבר כי הוא ישמור על השם סנטה פה ופרסמנו את התמונה הראשונה, כעת מגיע תורן של תמונות התקריב…

New Hyundai Santa Fe. Photo - Hyundai

ה-SUV החדש, אח גדול ל-ix35, יתבסס על פלטפורמת ה-i40 החדשה ויוצג בתערוכת ניו-יורק באפריל. בדומה לסנטה פה הנוכחי, הדגם החדש יוצע עם שבעה מושבים והנעה קדמית, כאשר הנעה כפולה תוצע כאופציה בחלק מהגרסאות – והוא יגדל בהשוואה לקודמו כדי להתמודד יותר בהצלחה מול מתחריו בשוק האמריקאי.

היצע המנועים עדיין לא ידוע בוודאות, אך יכלול ככל הנראה את מנוע הטורבו-בנזין 1.6 ל' החדש (204 כ"ס) בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית כפולת-מצמדים עם שישה הילוכים. כמו תוצע אופציית דיזל בנפח 2.0 ל' (184 כ"ס) לצד אופציה חסכונית יותר בנפח 1.7 ל' (136 כ"ס). ישנן שמועות על גרסת V6 לשוק האמריקאי וגרסה היברידית, אך אלו יוצעו רק בשלב מאוחר יותר, אם בכלל.

New Hyundai Santa Fe. Photo - Hyundai

מחברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, נמסר כי הסנטה פה החדש צפוי להגיע לישראל ברבעון השלישי של 2012. נמשיך לעדכן אודותיו ברגע שיפורסמו מחירים ומפרטים מלאים לקראת פתיחת התערוכה.

Check Also

נתפס: יונדאי איוניק 6 N

מעל 600 כ"ס, צלחות בלימה 400 מ"מ, מפשקי גלגלים רחבים יותר - יונדאי איוניק 6 N - נתפס בניסויים דינאמיים על מסלול הנורבורגרינג שליד מרכז הפיתוח של יונדאי אירופה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × 5 =