יום חמישי , 28 מרץ 2024

לנד רובר דיסקברי 2011 – העדכונים

לנד רובר מעדכנים את הדיסקברי 4 שלהם לקראת 2011 כאשר עיקר החדשות נמצאות מתחת לחופה הקדמית. 2 מנועים חדשים יוצעו בשנת הדגם הקרובה, הראשון הוא V8 בנפח 5.0 ליטר בנזין עם 375 כוח-סוס ורמת פליטת מזהמים נמוכה ביחס להספק ולנפח אך בהחלט לא באופן אבסולוטי עם נתון של 328 גרם CO2 לק"מ. המנוע השני הוא ואריאציה מעודכנת של הטורבו-דיזל V6 בנפח 2.7 ליטר ששודרג לנפח של 3.0 ליטר עם עליית הספק מ-190 ל-211 כוח-סוס.

אבל, לא רק במנועים עסקינן; גם מערכת המתלים שודרגה ועודכנה כמעט בכל היבט – זרועות עוקבות, חיבורי בולמים, מערכת להקטנת זווית הגלגול ושינויים במערכת ההיגוי – כאשר המטרה להציע שיפור בהתנהגות הכביש בעיקר, בעיקר במהירויות גבוהות. הבלמים חוזקו אף הם ובנוסף לבוכנות ולקליפרים העבים וחזקים יותר הוגדל קוטר הדיסקים לכדי 360 מ"מ מלפנים ו-350 מאחור, כולם מאווררים. מערכת למניעת תת-היגוי, המאטה את הרכב עם איבוד האחיזה החלק הקדמי עד לחזרתה, תעבור גם לדגמי 2011 של לנד רובר דיסקברי 4.

גם לשטח התווספו שיפורים לשנת 2011 בהם מערכת חדשה לזינוק בעליה ומערכת לבקרת זינוק, למניעת איבוד אחיזה. מערכת העזרה בזינוק בעליה מאפשרת הורדת הרגל מדוושת התאוצה והעברתה לדוושת הגז כאשר הבלם נותר לחוץ עד להעלאת הסל"ד במנוע וקבלת מומנט מספק להזזת הרכב קדימה, בהתאם למצב בו הוא נתון.

לצערנו גרסת ה-V8 האימתנית אינה רלוונטית עבורנו בישראל. היבואן נותר עוד עם מלאי קטן של דגמי טורבו-דיזל (2.7 ליטר) שברגע שיימכר יפנה מקום לגרסאות הטורבו-דיזל החדשות, עם מנועי ה-3.0 ליטר. מחירים טרם פורסמו.

Check Also

ג'נסיס GV70 עולה להרים

מועמד לא צפוי לחבילת שיפורי שטח. ג'נסיס GV70 מקבל קיט נאה מסדנה גרמנית וגם מגלשי סקי בקאסטומציה ייעודית לג'נסיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 − four =