יום חמישי , 28 מרץ 2024

לקראת תערוכת ז'נבה: רנו קאפטור קונספט

 

רנו תחשוף במסגרת תערוכת הרכב של ז'נבה בחודש הבא קונספט של קרוסאובר קומפקטי; מבחינת רנו יש להשקת הקונספט שתי מטרות עיקריות: הראשונה – לחשוף את סממני העיצוב העתידיים החדשים של רנו. השנייה – סוג של הצהרת כוונות בדבר הכניסה לנישה של רכבי פנאי קטנים, בדומה לניסאן ג'וק שמציעה החברה-אחות. אגב, יש בהחלט סיכוי שאם וכאשר נראה המשך מוכן לייצור של הקונספט המיועד הוא יחלוק פלטפורמה עם ניסאן ג'וק.

הקונספט – קאפטור שמו (Captur) – מתהדר בפוזה תפוחה ושרירית עם חזית בעלת הלוגו הגדול, שתאפיין דגמי רנו חדשים מעתה והלאה. הרכב העתידי מיועד למטרות פאן ופנאי ומציוד במערכת הנעה כפולה בעלת דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה, ש"יודע" להעביר כוח אל הסרן בעל האחיזה הטובה ביותר בכל רגע נתון. בנוסף מצוייד הקונספט במערכת מצלמות לטווח ארוך המעבירות תמונות למסך מול פני הנהג, לפי הצורך או הדרישה.

המפרט הטכני של הקונספט בהחלט מבטיח ומעניין, עם הבטחות למנוע 1.6 ליטר דיזל בעל צמד מגדשי טורבו לכל טווח הסל"ד, המציע 160 כוח-סוס ופליטת CO2 של 99 גרם/ק"מ בלבד.

 

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fifteen + 18 =