יום שישי , 19 אפריל 2024

מחר בבן שמן! ליגת האנדורו במירוץ רביעי

07.06.14 זה מגיע! תחרות אנדורו (אופניים), ביער בן שמן. התחרות תתקיים על מסלול המבוסס על מסלול השנה שעברה" פגודה תאילנדית" כחול בירידה, בשינויים קלים שייתנו לו טוויסט קצת יותר אגרסיבי, הרבה יותר בירידה ומתאים יותר לליגה שלנו. התחרות בנוייה ומותאמת לרוכבים בכל הרמות מגיל 8 -60+ .
שימו לב כי לצורך התנהלות יעילה יותר בשטח ביום האירוע, החל מתחרות זו יונהג נוהל הרשמה מוקדמת מוזלת. ההרשמה האינטרנטית הייתה פתוחה עד יומיים לפני מועד התחרות, עד ליום ה' אחרי הצהריים, כל מי שידאג להרשם לתחרות ושמו יופיע באתר זה יוכל להמשיך לשלם 150 ש"ח כמו תמיד. מי שיזכר בשנייה האחרונה להרשם לא יוכל לעשות זאת ביום שישי באינטרנט(כלומר המצב שהתקיים עד היום) אלא רק בהרשמה בשטח ביום האירוע ואז ייאלץ להפרד מסכום של 250 ש"ח. לפי יוזם הליגה אין  בכוונתו להעלות המחיר בעתיד הקרוב, מהלך זה נועד בכדי לייעל ולזרז את רישום וחלוקת מספרי הרוכב ביום האירוע ולעמוד בלוחות הזמנים.
שינויי נוסף ייתקיים לפורמט קטגוריות האינדורו אשר תוזנק מהיום קודם כל לראן התשה שיוגבל במסגרת זמן ארוכה יותר ( לפחות שעה) ולכן יקבלו פורמט של 3 על 3 או 2 על 2 ביחסי התשה/מדידה ע"פ השיוך לקטגוריות. מהלך זה גם מונהג כחלק מהתייעלות זרימת האירוע המשלב ראנים של ספרינט ואינדורו על אותו מסלול. התנהלות קטגוריית האינדורו בצורה זו תאפשר להזניק את רוכבי הספרינט ברווחי זמן יתר גדולים ועדיין לשמור על מסגרת זמן הרצוייה לאירוע הכולל. הקפת ההתשה תהיה קצרה וקלה מהרגיל(מעט) בעיקר כדי שתוכלו לרכב בצל ברובה וגם כדי להנגיש את חוויית האינדורו לרוכבים רבים יותר, הרוכבים יחליטו איך לחלק אותו כדי להגיע חמים לראן המדידה. כהרגלנו בקודש דוכני מציגים רבים ( תציצו בלוגואים על התמונה) , בירות ושתייה קרה, מתחם סטריידר לרוכבים קטנטנים על אופניי דחיפה – אז תגיעו עם כל המשפחה, מוזיקה, כרוז משלהב, מדידת זמנים אלקטרונית והמון חברים. אז בהצלחה לכולם ולהתראות בתחרות האחרונה לאביב, תחרות שמוציאה אותנו לפגרה בת 5 חודשים עד לתחרות #5 שתתקיים בתחילת נובמבר במשגב.

הראן מהקסדה

לו"ז אירוע ומידע נוסף — מחר במתחם האקספו של תחרות #4 בליגת 2014 ENDURO/AM ביער בן שמן, יפתח מתחמון רכיבת אופניי דחיפה סטריידר לקטנטנים. חוץ מזה תוכלו למצוא במתחם ה-EXPO : מוזיקה, כרוז, שתייה קלה ובירות, פרעצצלים ודוכני תצוגה רבים של GHOST ,TRANSITION MONDRAKER ,COMMENCAL ,FOX ,KTM ,THULE ,KON.
לוז מתחרים :
6:30-8:00 הרשמה וחימום
8:15 – תדריך.
9:00 זינוקים.14:00 פודיום.
לו"ז משפחות וקהל – לב האירוע בין השעות 10:00 ל- 13:30

לעמוד הפייסבוק של ליגת AM

Check Also

אדיוס סאנגיונג שלום KGM

החל ב-260 אלפי שקלים לרקסטון שמקבל לא רק מתיחת פנים אלא גם שם חדש על הגריל: KGM. אז שכחו מסאנגיונג יש עכשיו מותג חדש בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × three =