יום חמישי , 28 מרץ 2024
2012 New Gen Mitsubishi Outlander. Photography - Mitsubishi

מיצובישי אאוטלנדר חדש יוצג בז'נבה

2012 New Gen Mitsubishi Outlander. Photography - Mitsubishi

לאחר קדימון בתערוכת טוקיו האחרונה ותמונת טיזר שהופצה לפני שבועות ספורים, מיצובישי משחררת תמונה רשמית של האאוטלנדר החדש – אח לפיג'ו 4008 שיוצג אף הוא בז'נבה. כמנהג ימים אלו, פורסמה תמונה קדמית אחת ומעט מאוד פרטים טכניים, אבל כבר מאלו ניתן להסיק כי מדובר ככל הנראה במתיחת פנים מסיבית ולא בדגם חדש לחלוטין.

העניין הבולט ביותר הוא שמיצובישי נוטשת את קו העיצוב האגרסיבי "Jet Fighter" שאפיין את דגמיה האחרונים (לאנסר, ASX, וכמובן, האאוטלנדר היוצא), לטובת קווים מעוגלים ומרוככים יותר. הגרסה האירופאית תוצע עם שני מנועים, 2.0 ליטר בנזין או 2.2 ליטר טורבו-דיזל שיהיו חסכוניים וירוקים מקודמיהם, בין היתר בזכות מערכת עצור-סע תקנית ותיבת שישה הילוכים אוטומטית חדשה. מעניינת יותר היא גרסה היברידית פלאג-אין שתוצע באירופה במהלך 2013, ותונע על ידי שני מנועים חשמליים (אחד מלפנים ואחד מאחור) בשילוב עם מנוע ה-2.0 ל' בנזין. גרסה זו תאפשר נסיעה בכוח החשמל לטווח של עד 48 ק"מ ונתונים מרשימים – צריכת דלק ממוצעת של 50.3 ק"מ ופליטת פחות מ-50 גרם CO2 לק"מ.

כמו בדגם המוחלף, האאוטלנדר החדש יוצע בגרסאות הנעה קדמית וכפולה ועם חמישה או שבעה מושבים. לטענת החברה, תא הנוסעים – אשר זכה לביקורות על איכות בינונית בדור הנוכחי – יזכה לשדרוג מהותי, עם דשבורד חדש וחומרים איכותיים ורכים למגע. בין היתר יוצע סוף-סוך הגה הניתן לכוונון פנימה והחוצה, בקרת אקלים דו-אזורית ודלת תא מטען חשמלית. גם אגף הבטיחות יזכה לדגש רציני, עם מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת למניעת תאונות עירוניות בסגנון ה-City Safety של וולוו.

לאירופה הוא צפוי להגיע בקיץ הקרוב וזמן קצר לאחר מכן יעלה גם לישראל.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 − 8 =