יום שבת , 3 דצמבר 2016
דף הבית » חדשות » מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

יבואנית מיצובישי – כלמוביל –  השיקה אצלנו את הגרסה ההיברידית של אאוטלנדר. הדגם המסומן כ- PHEV, מצויד בהנעה כפולה 4X4, ובמערכת הנעה "פלאג אין" היברידית הכוללת שני מנועים חשמליים (82 כ"ס כל אחד), יכולת הטענה מעמדת טעינה ומנוע בעירה פנימית (121 כ"ס). תפקיד המנוע כאן הוא כפול: משמש לייצור אנרגיה ב נסיעה המשמשת לטעינת המצברים של הרכב. וגם להנעה ישירה של הגלגלים הקדמיים. אגב, מערכת ההנעה הכפולה מתבססת טכנולוגית על הניסיון הרב של מיצובישי במירוצי ראלי ושטח המגיעה מהפאג'רו.

מיצובישי אאוטלנדר היברידי PHEV. משווק בישראל החל מ-225 אלפי שקלים. 8 שקלים לטעינה מלאה - טווח של 800 ק"מ עם מיכל דלק של 45 ליטרים. צילום: מיצובישי

מיצובישי אאוטלנדר היברידי PHEV. משווק בישראל החל מ-225 אלפי שקלים. 8 שקלים לטעינה מלאה – טווח של 800 ק"מ עם מיכל דלק של 45 ליטרים. צילום: מיצובישי

האאוטלנדר PHEV יישווק במחיר של 224,900 אלף ₪.  

להערכת מיצובישי עלות טעינה מלאה עומדת על כ- 8.0 ₪ (לפי 0.66 ₪ לקוט"ש).

מנוע הבעירה הפנימית מופעל לרוב כמחולל זרם חשמלי המפעיל גנרטור אשר מטעין את סוללת ההינע וזאת מזינה את המנועים החשמליים ופעולתם המשותפת מאפשרת נסיעה לטווח של מעל 800 ק"מ (לפי נתוני יצרן) בשימוש של מיכל דלק אחד בנפח 45 ליטרים. מנוע הבנזין בנפח 2.0 ל' המניע גם את הגלגלים הקדמיים ונכנס לפעולה כאשר יש צורך לייצר חשמל עבור ההנעה החשמלית, או לקחת חלק בהנעת המכונית. לפי נתוני היצרן צריכת הדלק של המנוע הזה עומדת על כמעט 53 קילומטרים לליטר.

מיצובישי אאוטלנדר היברידי PHEV. משווק בישראל החל מ-225 אלפי שקלים. 8 שקלים לטעינה מלאה - טווח של 800 ק"מ עם מיכל דלק של 45 ליטרים. צילום: מיצובישי

מיצובישי אאוטלנדר היברידי PHEV. משווק בישראל החל מ-225 אלפי שקלים. 8 שקלים לטעינה מלאה – טווח של 800 ק"מ עם מיכל דלק של 45 ליטרים. צילום: מיצובישי

חובבי החפיצים ישמחו בוודאי לשמוע כי יש ל-PHEV אפליקציה לסמארטפון. כך תוכלו לשלוט בתזמון הטעינה, לשנות את זמני הטעינה לשעות הלילה בהן התעריף נמוך יותר, להדליק את פנסי הרכב מרחוק ולקרר את הרכב בעת הטעינה על ידי הפעלת בקרת האקלים. הממשק עם הרכב נעשה באמצעות ה- wi-fi.

לצד זאת תמצאו במפרט גם חבילת איבזור עשירה למדי עם מערך בטיחות במרשים, מפתח חכם, ממשק ל-WAZE ועוד.

איך התמודד מיצובישי אאוטלנדר מול סובארו פורסטר, מאזדה XC5 וניסאן קאשקאי?

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*