כמעט במקביל להודעה של 'דלק מוטורס' על מדיניות המחירים המהפכנית של ב.מ.וו ומיני, הודיעה חברת ב.מ.וו העולמית על מנוע חדש לרכב הפנאי הבינוני שלה, ה-X3.
מנוע ה-2.0 ל' טורבו, המוכר משאר דגמי החברה, יחליף את מנוע ה-3.0 ל' הבסיסי שהוצע עד כה בגרסת ה-xDrive28i. ההספק יופחת במעט, מ-258 ל-245 כ"ס, אך נתון המומנט יצמח מ-31.6 קג"מ ל-35.6 (כבר מ-1250 סל"ד!) וצריכת הדלק תשתפר משמעותית – בין היתר בסיוע מערכת עצור/סע תקנית. נתוני התאוצה והמהירות המרבית טרם פורסמו, אך אינם צפויים להשתנות מהותית.
מחיר הגרסה החדשה יהיה דומה עד זהה לגרסה הנוכחית, אך רשימת האבזור התקני תהיה גדולה יותר. בשוק האמריקאי יזכה ה-X3 לדלת מטען חשמלית, חישוקי "18 ואת מערכת Driving Dynamics Control שאמורה לסייע בניהול והפחתת צריכת הדלק. יש לשער שתוספות אלו יוצעו כסטנדרט גם בגרסה הישראלית. כמו כן, תוצע כאופציה בתשלום "מערכת שמירת נתיב" חדשה.
גם גרסת ה-xDrive35i הבכירה תזכה למערכת עצור-סע תקנית ולחבילת M ספורט אופציונלית, שתהפוך את העיצוב החיצוני לקרבי יותר.
ההשקה הרשמית תתבצע בתערוכת ניו-יורק באפריל והרכב יגיע לשווקים לקראת הקיץ.