שבת , 20 אפריל 2024
specialized sWorks epic carbon מצמן את מרוץ. כמעט 20% ממכירות האופניים בישראל הם של אופני-מותג יקרים צילום: יח"צ

יבואן גדול – הרבה אופניים

מצמן את מירוץ, מיבואני האופניים הוותיקים והגדולים בישראל, חנך בסוף נומבר את מרכז האופניים הגדול בישראל שנמצא במיקום הביתי של מצמן בת"א.

specialized sWorks epic carbon מצמן את מרוץ. כמעט 20% ממכירות האופניים בישראל הם של אופני-מותג יקרים צילום: יח"צ

החברה השקיעה כמיליון שקלים בשיפוץ המתחם הישן ושידרוגו למראה הנוכחי. המרכז מחולק לשלושה מתחמים: מכירת אופניים וציוד, שירות וחנות עודפים. החנות מתפרשת על שתי קומות ובה תמצאו אופני הרים, אופני כביש, עיר וילדים ממותגים מוכרים כמו ראלי, ספשילייזד, הארו, דיאמונדבק ואחרים. בתצוגה ניצבים כ-300 זוגות אופניים ותאלצו לבחור בין אלפי אביזרי אופניים שעל המדפים. כך תמצאו מנשאי אופניים ומתקני אופניים מ-THULE סאריס, רכיבי הנעה מ-שימאנו ובולמי-זעזועים איכותיים מ-FOX ו-מאניטו.

• מבחן שטח לספשילייזד קמבר קומפ

מחלקת השירות היא בעצם סניף תל-אביבי של סינגלטראק יבואני בולמי-הזעזועים של FOX לאופניים. מחלקת השירות נפרשת על פני 120 מטרים רבועים ותתן שירות לכל מותג אופניים נושאי FOX ו-SHIMANO ללא קשר האם הם לקוחות מצמן את מירוץ.

שירות חדש ומעניים נוסף – ומה שהפך לבאאז בקהילת רוכבי האופניים בישראל – הוא בניית אופניים בהתאמה אישית. כך יוכל הרוכב אנין הטעם לבנות את אופני החלומות שלו עם רכיבים ממקור אחד. וכן להתאים את השילדה באופן מדוייק למבנה הגוף.

בנוסף מתכננים במצמן מגוון פעילויות תוכן לרוכבי האופניים. מרכז מידע לטיולים בחו"ל, לוח מודעות לרכיבות משותפות, טיולים. וכן הרצאות בנושאי אימוני כשר, תזונה ועוד.

Specialized_SW_Venge_W 2012. גם אופני כביש, אופניים עירוניים ואופניים לילדים יימצאו במצמן לצד אופניים חשמליים והמון ציוד ואביזרים לרוכבים. צילום: יח"צ

ענף האופניים מגלגל כ-250 מיליון שקלים בשנה. לפי מצמן מספר האופניים הנמכרים עומד על כ-240,000 זוגות (מהם כ-50 אלף בחודש לפני יום כיפור…). מאלו כ-17% הם אופניים ממותגים במחיר העולה על 10,000 שקלים.

Check Also

טיפ לחיים: רכב חשמלי לא מתאים למילוט

כשהטמבלים שגנבו את הטסלה הזו לא טרחו לוודא שיש להם מספיק טעינה להימלט מהמשטרה. זה העתיד! רכב חשמלי לא מתאים למילוט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 − 6 =