שבת , 20 אפריל 2024
אחרי GLC מגיעה ה-COUPE. צילום: מרצדס
אחרי GLC מגיעה ה-COUPE. צילום: מרצדס

מרצדס חושפת: GLC קופה


תומר הדר

אחרי ב.מ.וו, גם מרצדס ממהרת להיכנס לפלח השוק הרווחי של רכבי הכביש שטח הספורטיביים. הראשונה היתה ב.מ.וו, שחשפה את X4 ואת X6-רכבי קופה שמיועדים כביכול לשטח- וכעת מגיע תורה של GLC קופה. על פי נתוני מרצדס, ה-GLC קופה משתרע על אורך של 4.73 מטרים ולגובה של 1.6 מטרים. אורכו של בסיס הגלגלים הוא 2.87 מטרים. כדי להבהיר שמדובר אומנם ברכב כביש שטח – אך כזה שהוא גם מכונית קופה מדגישה מרצדס שהחלק האחורי מצויד בצללית נמוכה ובספוילר אחורי מודגש ואילו החלק הקדמי בנוי כך שיזכיר את זה של דגמי קופה אחרים של מרצדס.

אחרי GLC מגיעה ה-COUPE. צילום: מרצדס
אחרי GLC מגיעה ה-COUPE. צילום: מרצדסMercedes-Benz GLC Coupé. Brilliant blue

מבחן רכב מרצדס GLC

מבחן רכב ב.מ.וו X4

כדי ליצור הבדלה בין התנהגותו של GLC קופה ובין רכבי כביש שטח אחרים של מרצדס, מדגישים ביצרנית הגרמנית כי GLC מצויד במערכת מתלים נשלטת אלקטרונית, הכוללת מספר תכניות נהיגה- ומסרק הגה מהיר יותר מזה אשר נמצא אצל GLC הרגילה.

אחרי GLC מגיעה ה-COUPE. צילום: מרצדס
אחרי GLC מגיעה ה-COUPE. צילום: מרצדס

היצע המנועים בשלב הראשוני כולל צמד מנועי דיזל: האחד מפיק 170 כוחות סוס ואילו השני מפיק 204 כוחות סוס. שניהם משודכים לתיבת G TRONIC בעלת תשע מהירויות של מרצדס. הגרסה הרלוונטית ביותר לשוק הישראלי תצויד במנוע בנזין אשר מפיק 211 כוחות סוס, מספיק כדי להזניק את ה-GLC קופה מ-0 ל100 קמ"ש תוך 7.3 שניות. רשימת האבזור של מרצדס GLC קופה כוללת בין היתר חישוקי 18 אינטש כבר ברמת הבסיס וגימור AMG בגרסאות EDITION ONE.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × five =