יום חמישי , 28 מרץ 2024
כמו זה רק יותר...מרצדס עתידה להרחיב את היצע הגרסאות של E-קלאס עם גרסת אולטריין מוגבהת ומוקשחת. צילום: מרצדס
כמו זה רק יותר...מרצדס עתידה להרחיב את היצע הגרסאות של E-קלאס עם גרסת אולטריין מוגבהת ומוקשחת. צילום: מרצדס Mercedes-Benz E-Class Estate, exterior: AMG line, diamond silver; Consumption combined: 8.4 l/100 km, CO2 emission combined: 192 g/km

מרצדס רוצה שטח: E קלאס מוגבהת וטנדר חדש

תומר הדר

האנשים הטובים בשטוטגרט רוצים עוד הרבה רכבי כביש שטח. וגם טנדר, כך עולה מתוכנה של מצגת למשקיעים שדיימלר, חברת האם של מרצדס פרסמה לפני מספר ימים. המצגת, אשר מפרטת בעיקר את תוצאותיה הכספיות של היצרנית מיועדת כמובן למשוך עוד השקעות מכיוון בעלי המניות – וכדי לגרום להם להשקיע עוד כספים, כוללת המצגת סעיף קטן ונחבא יחסית, אר מפרט גם את היצע הדגמים שמרצדס תציג בעתיד הלא רחוק, כולל מספר דגמים שאותנו מעניינים במיוחד.

כמו מרצדס GLC קופה שבצילום - גם דגם GLA יקבל גרסת קופה ערסית וקטנה. צילום: מרצדס
כמו מרצדס GLC קופה שבצילום – גם דגם GLA יקבל גרסת קופה ערסית וקטנה. צילום: מרצדס
Mercedes-Benz GLC Coupé, brilliant blue;

כך, דגמי הכביש שטח-קופה של ב.מ.וו, X6  וגם X4,  יחזו בעתיד הלא רחוק למתחרה חדש: GLA קופה, גרסת קופה של ה-GLA. בנוסף, במרצדס גם לוטשים עיניים בכיוון אאודי A6 אולרואד, עם גרסת שטח מוגבהת של מרצדס E קלאס, שתצויד במערכת הנעה כפולה, הגבהה צנועה וכמובן שפע של תוספות פלסטיק קשיחות שידגישו שה-E קלאס הזו יודעת לנסוע בשטח, בערך.

טנדר מרצדס GLT כאן בהדמיה על בסיס טנדר ניסאן נווארה. צילום: PINTHISCAR
טנדר מרצדס GLT כאן בהדמיה על בסיס טנדר ניסאן נווארה. צילום: PINTHISCAR

 

אך כל החדשות הללו מתגמדות ביחס לפיסת המידע החשובה ביותר שמפורטת בדוח למשקיעים של מרצדס. לפי הדוח, מרצדס מודיעה לראשונה, באופן רשמי, על חשיפתו של טנדר העבודה החדש של היצרנית – שיקרא GLT. בשונה מהצהרות עבר של בכירי מרצדס, על חשיפה לקראת שנת 2018, הפעם תאריך החשיפה קרוב יותר – ויתרחש כבר בשנה הבאה.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6 − 2 =