יום חמישי , 28 מרץ 2024
אינפיניטי JX

נעים להכיר – אינפיניטי JX

לאחר סדרה ארוכה של קדימונים, אפשרה אינפיניטי הצצה ראשונה ומלאה לקרוסאובר החדש שלה, ה- JX בתצורת הקונספט. חשיפת הרכב הסדרתי, שאינו צפו לשינויים בהשוואה לדגם הקונספט, מתוכננת לנובמבר.

אינפיניטי JX

חברת אינפיניטי, מותג היוקרה של ניסאן, חשפה לפני ימים בודדים, במסגרת תערוכת מכוניות היוקרה בפבל ביץ', קליפורניה, את ה-JX, קרוסאובר יוקרתי עם שבעה מקומות ישיבה בשלוש שורות נפרדות, קרוסאובר האמור להצטרף להיצע המכוניות של החברה במהלך חודשי האביב של 2012. אלה מבניכם העוקבים אחרי תולדות הרכב, יודעים כי מסע הרמיזות לדגם החדש החל כבר בחודש אפריל שנה זו, עם טפטופי מידע ותמונות חלקיות. אגב, גם עכשיו, לא נחשף הרכב במלואו, ופרטים חשובים דוגמת מימדים מדויקים, טרם פורסמו.

"דגם ה-JX קונספט (הדגם הסדרתי אמור להיות מוצג ללא שינויים משמעותיים, במהלך חודש נובמבר, בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס) , מקדם את השפה העיצובית של אינפיניטי, תוך שהוא חולק חלקי עיצוב עם רכב הקונפסט Essence, אך מפרש את אותם אלמנטים בדרך שונה, כזו המתאימה לצרכים של קרוסאובר משפחתי יוקרתי" הסביר במעמד ההשקה סמנכ"ל החברה, שהירו נאקאמורה.

אינפיניטי JX.1

לטענת החברה, ה-JX עתיד להעניק את מרחב המחייה הגדול ביותר בסגמנט שלו לכל שבעת הנוסעים, לרבות כניסה ויציאה נוחים ליושבי השורה השלישית, בזכות העובדה שהשורה השנייה ניתנת להזזה ולהטיה בקלילות. יותר מזה, לטענת החברה, גם במקרים בהם בשורה השנייה מותקן מושב בטיחות לילד, עדיין יוכלו היושבים מאחור לצאת בקלילות. "הרכב שלנו כל כ מרווח שתוכלו אפילו להשאיר מושב בטיחות של ילד מחובר לשורה השנייה, ומבלי להתאמץ, לצאת ולהיכנס לשורה השלישית". הסביר בן פוור, מנהל החטיבה האמריקאית של אינפיניטי, שהוסיף והסביר כי "השורה השלישית היא לא שורת  "מושבי העונשים" הרגילה, אלא שורה עם מספיק מקום למבוגרים, לכל המבוגרים שישבו בה". עוד הוסיף פוור כי הרכב תוכנן כך שיענה על שלושת הדרישות של חובבי הז'אנר – גמישות בסידור פנים הרכב המרווח, בטיחות ופיצ'רים חדשנים שינעימו את הישיבה.

אינפיניטי JX פנים

בין הפיצ'רים הטכנולוגיים שמציגה המכונית, ציינה החברה את מערכת מניעת התאונות ברוורס – ברגע שהנהג משלב את תיבת ההילוכים לרוורס, תסייע לו המכונית להבחין באובייקטים החוצים את מסלול הנסיעה מאחורי הרכב, ובמקרה הצורך, המערכת אף תבלום את המכונית בצורה עצמאית. גם דור חדש של מערכת למניעת שטחים מתים תשולב במכונית וחשוב מכך, ה-JX עתידה להיות הראשונה מבית אינפיניטי שתעשה שימוש בגיר רציף חדש (CVT) שיציע הן חיסכון בדלק, והן התנהגות ספורטיבית בלחיצת כפתור. תיבת ההילוכים תשודך למנוע V6 שיעביר את כוחו לארבעת הגלגלים, או לקדמיים בלבד – חידוש נוסף מבית אינפיניטי שכל רכביה בעלי הנעה אחורית או כפולה.

Check Also

ניסאן והונדה שוקלים להכנס יחד תחת שמיכה חשמלית

תחרות יוצרת מצוינות. הלחץ שענקיות סין מפעילה על שוקי אסיה מדרבן את ניסאן והונדה לשתף פעולה כדי להוזיל את עלויות הפיתוח של רכב חשמלי ולחזור להיות תחרותיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

13 + ten =