יום חמישי , 28 מרץ 2024
המרפק כואב? הדביקו אותו! טייפ קיניזיולוגי של ספיידרטק מאד עוזר. צילום: ספיידרטק
המרפק כואב? הדביקו אותו! טייפ קיניזיולוגי של ספיידרטק מאד עוזר. צילום: ספיידרטק

ספיידרטק – זה מדבק!

התחלתי לרוץ. ריצה אינה דבר חדש עבורי אבל אף פעם לא הצלחתי להתמיד בה. הנוף שעובר לאט מדי, הלחצים בבית ובעבודה, פשוט זה לא הסתדר לי. עד לאחרונה – חצי שנה בערך, שבה גיליתי את עולם הריצה מחדש. כך עלה מניין האימונים והקילומטרים מדי שבוע – בזמן שהדקות החלו לצנוח. "תרוץ לפחות 40 דקות" אמר לי חבר מיחידה מיוחדת. ואני, כחייל ממושמע הקפדתי לרוץ 40 דקות ויותר. יום כן ויום לא.

6 קילומטרים התחלפו ב-8. ה-8 התארכו ל-10 קילומטרים ויותר. גם 40 הדקות הראשונות התארכו ליותר מ-50 דקות כשקו עשרת הקילומטרים נחצה ואני נהנה מכל רגע. אפילו הקפדתי לקחת נעליים ובגדי ריצה לנסיעות העבודה לחו"ל או לסוף השבוע אצל ההורים – מורעל. "חייבים לשמור על הרוטינה" אמר ההוא מאותה יחידה. אז שמרתי.

יחד עם הקילומטרים מתחילים ללמוד דברים, על עצמך ועל הספורט הזה. אחד הדברים הראשונים שלמדתי הוא בנושא נעלי ריצה. אבל זה תחום רחב מאד שנשאיר לפעם אחרת. אבל הוא קשור לעניין מכיוון שלאחרונה חוויתי כאבי שרירים ששלחו אותי הישר אל ידיה המטפלות של בת-חן שחורי – ספורתרפיסטית מוכשרת שיודעת לפתוח ולשחרר כל קשר ונוקשות שנותרת בשרירים אחרי מאמצים ושיחרור לא מוקפד…

 

השוק נתפס? הדביקו אותו עם ספיידרטק. המרכז במקום שכואב. צילום: ספיידרטק
השוק נתפס? הדביקו אותו עם ספיידרטק. המרכז במקום שכואב. צילום: ספיידרטק

 

בסוף הטיפול הראשון הציעה לי בת-חן חבישה טבעית להפחתת כאבים, מעין מדבקה שאמורה להישאר עלי מספר ימים. ראיתי את המדבקות האלו על ספורטאים אבל לא הייתי משוכנע. "אה…עזבי." אמרתי לבת-חן "זו סתם פלצנות של טריאתלטים". בת-חן לא וויתרה עד שבסוף ברוח ה"בואו ננסה משהו חדש" הנושבת בקרבי בעת האחרונה. הסכמתי להידבק. "להזיק זה לא יזיק, אז ננסה" וכמה שהופתעתי… הכאב פחת משמעותית, ואני כבר לא סקפטי! לכן החלטתי לכתוב לכם, כי אם לי זה עזר אתם הבאים בתור!

אז מה זה הXspider  שעוזר להפחית כאבים? כיצד הוא עובד? אתם בטח שואלים. ובכן, Xspiders זהו טייפ קינזיולוגי חתוך-מראש של חברת SpiderTech  הקנדית, זהו טייפ מיוחד המגרה באופן טבעי את מערכת העצבים כדי להרגיע שרירים פגועים וכואבים. כל מה שיש לעשות זה פשוט להדביק את ה X Spider על האזור הכואב כדי לסייע להחזרת הכוח והתנועתיות. 

הדביקו אותו עם ספיידרטק. המרכז במקום שכואב. צילום: ספיידרטק
הדביקו אותו עם ספיידרטק. המרכז במקום שכואב. צילום: ספיידרטק

 

הטייפ פועל להרגעת כאבי השרירים בדומה לכוחו המרגיע והמקל של מגע ומספק תמיכה לשריר התפוס. הטייפ מגרה את מערכת העצבים להרגעת עצבים הפעילים יתר על המידה, ומספק תמיכה למפרקים ולשרירים כואבים.

Xspider   עובד ביחד עם הגוף שלך כדי לעורר את קולטני המגע ולספק הקלה באמצעות תהליך הנקרא מנגנון סינון חושי. הנחת הטייפ והדבקתו מסייעים למוח לתקשר עם אזורים פגועים וכואבים בכדי לתמוך בשרירים ומפרקים מתוחים, לספק הגנה במהלך ההחלמה ולמנוע תנועות וטווחי תנועה מזיקים.
הטייפ של SpiderTech עשוי מכותנה נטולת חומר תרופתי, טייפ שאתה יכול להצמיד לגופך היכן שכואב.
לטייפ יש אלסטיות ספציפית מובנית לתוך דפוס הגלים של בד הכותנה, דבר המחקה את האלסטיות ואת עוביו של העור האנושי ומאפשר לו להשתלב, לתמוך ולייצב – כל זאת בלי לפגוע בטווחי התנועה הבריאים.

הדביקו אותו עם ספיידרטק. המרכז במקום שכואב. צילום: ספיידרטק
הדביקו אותו עם ספיידרטק. המרכז במקום שכואב. צילום: ספיידרטק

הספיידרים עוצבו כך שאין צורך לגזור ולחתוך, ולא נדרש ידע אנטומי ופזיולוגי. יש פשוט לעקוב אחר ההוראות המופיעות על גבי האריזה.

המוצרים של ספיידרטק עוצבו לשימוש במהלכה של פעילות גופנית מאומצת ואפילו בבריכה (ואין בעיה להתקלח איתם). הדבק נטול לטקס ונשאר ברגעים שאתה צריך אותו, בריצה, רכיבה על אופניים או כל פעילות OUTDOOR אחרת. בעת הסרתו לא נותרים שיירי דבק על העור ובמקרה הגרוע ביותר תאבד קצת שיער גוף. כל המוצרים של SpiderTech עשויים מהטייפ הקינזיולוגי של יצרן יפני, Nitto  Denko. עם מעל ל 30 שנות מחקר קליני מוכח, זהו פשוט הטייפ הכי טוב שיש.
האריג עשוי מ 100% כותנה (high-grade 100% cotton) עם 100% דבק פולי-אקרילי. ללא לטקס כאמור.

הדביקו היכן שכואב! צילום: ספיידרטק
הדביקו היכן שכואב! צילום: ספיידרטק

הטייפ הינו דוחה מים ונושם, וניתן ללבישה למשך ימים רבים והוא מיוצר מחתיכה אחת גדולה של טייפ, דבר המבטל את הצורך בריבוי חתיכות חופפות כך שהוא מהיר להדבקה. הטייפ נשאר על הגוף למשך 5 ימים גם בזכות הפינות המעוגלות שמונעות את תפיסתו בבגד וקילופו בטרם עת.

ה ה Xspider  קל להדבקה ובעל שיטת סימון ומספור של 1,2,3 ובאריזה ישנן הוראות המספקות הסבר צעד-אחר-צעד להדבקה.

 

את הטייפ ניתן להשיג ישירות מהיבואן 052-6449137

www.beck2back.co.il

או בחנויות המפורטות ברשימה

 

Check Also

מבחן דרכים ריינג' רובר ספורט

דור חדש, שלישי, של ריינג' רובר ספורט מתייצב למבחן. מתוחכם יותר, מעוצב יותר ודינאמי. מה הפלא שפנקס ההזמנות מלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fifteen + eleven =