יום חמישי , 28 מרץ 2024

פולריס ריינג'ר חשמלי

 
סרטון מההשקה בארה"ב, סוף 2009

לפני למעלה משנה חשפה פולריס שני דגמים חדשים: ריינג'ר 400 (UTV בינוני בגודלו, מתחרה במיול 600 ודומיהם) ואת ה-UTV כפול ההנעה לשטח הסדרתי הראשון – הריינג'ר EV המבוסס מכאנית על הריינג'ר 400. לריינג'ר EV מנוע 48 וולט מייצר עד 30 כוח-סוס והוא מוזן מ-8 מצברים המותקנים מתחת למושב. בפולריס מדגישים כי מדובר ב-UTV של ממש עם יכולות שטח אמיתיות וכושר עבודה ראוי. המתלים, מערכות ההינע, הבלמים וכיו"ב דומים למוכר בכלים סטנדרטיים ומאפשרים עבירות מרשימה בשטח (מרווח הגחון המינימאלי עומד על 25.4 ס"מ). הריינג'ר EV אמנם שוקל משמעותית יותר מכל ריינג'ר אחר – 772 לעומת 570 ק"ג ששוקל הריינג'ר 800 HD או 476 ק"ג בלבד ששוקל ה-400 עליו הוא מתבסס – אך מרכז הכובד שלו אמור להיות נמוך משמעותית וההספק מתיימר לאפשר הובלת עד 227 ק"ג בארגז (454 ק"ג בסה"כ כושר העמסה, כולל נוסעים), או גרירת נגרר במשקל של כמעט 580 ק"ג. די והותר לרוב המשימות הנדרשות מכלים כאלו.

 וזה כבר מבחן של ממש, שבוצע לפני מספר חודשים בארה"ב, לדגם 2011:

אחרון חביב – המחיר; בפולריס מציינים תג האומר 10,700$. בהשוואה ל-400 הקומפקטי, העולה 8,000$, מדובר בלא מעט. אבל, בהשוואה לדגמי הריינג'ר המוכרים, שמחיריהם נעים בין 9,700 ל-13,000$ בארה"ב, מדובר במחיר החדרה בהחלט מעניין.

היבואן בארץ –  ד.ל.ב מוטוספורט – נמצא במגעים מול היצרן מתוך מטרה להביא את הפולריס ריינג'ר EV לארץ, ובהקדם האפשרי.

עוד חדשות UTV באתר:

קאוואסאקי טריקס בדרך ארצה

ג'ון דיר גייטור XUV

UTV העתיד מבית קאב-קאדט

Check Also

ג'נסיס GV70 עולה להרים

מועמד לא צפוי לחבילת שיפורי שטח. ג'נסיס GV70 מקבל קיט נאה מסדנה גרמנית וגם מגלשי סקי בקאסטומציה ייעודית לג'נסיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 + 4 =