יום שישי , 29 מרץ 2024
Chevrolet-Colorado Rally Concept - Photography - GM

פריסקייל תספק מעבד יישומים שפותח בישראל לרכבי GM

ג'נרל מוטורס, ענקית הרכב האמריקאית, הודיעה השבוע כי חברת פריסקייל סמיקונדקטור תספק את ה"מנוע" לדור הבא של מערכת הטלמטיקה בכלי הרכב מתוצרתה. מדובר במערכת הטלמטיקה On Star, יחידת תקשורת מתוחכמת שמוצעת כאופציה ברוב רכבי היצרן בארה"ב ומאפשרת קבלת סיוע בשעת חירום, ניווט ושירותים נוספים בשילוב יחידת GPS ומוקד טלפוני. בדור האחרון מאפשרת המערכת סנכרון עם סמארטפונים, קבלת מידע ממחשב הדרך על גבי הצג (מצב הדלק במיכל, לחץ האוויר בצמיגים ועוד) ואף תפעול הרכב מרחוק באמצעות הסלולרי (נעילת דלתות, התנעה מרחוק וכן הלאה).

GM OnStar. Photography - GM

הדור הבא של המערכת אשר נמצא כרגע בפיתוח, יכלול את מעבד היישומים i.MX 6Solo של פריסקייל, אשר פותח בישראל. ג'נרל מוטורס, שנהנית משת"פ פורה עם פריסקייל ב-15 השנים האחרונות, הדגישה כי יכולותיו של השבב בתחומי האבטחה היו בין השיקולים המרכזיים בבחירה, על רקע העובדה שיותר ויותר מידע זורם אלחוטית אל ומתוך כלי רכב.

Chevrolet-Colorado Rally Concept - Photo GM

פריסקייל פעילה בשוק המיקרואלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לתעשיית הרכב, לשוק הצרכני והתעשייתי. "האמון ש-GM מפגינה בפריסקייל מדגים יותר מכל את הפופולריות הרבה לה זכתה משפחת מעבדי  i.MX 6 בתעשיית הרכב העולמית", אומר שמואל ברקן, מנכ"ל משותף בפריסקייל ישראל ודירקטור שיווק ומכירות במזרח התיכון ואפריקה. "המעבדים שלנו נבחרו על ידי למעלה מעשרה יצרני רכב מובילים בעולם לתגבר מגוון פלטפורמות אינפוטיינמנט/טלמטיקה, משלב הכניסה ועד מערכות היי-אנד, כשהם מביאים עימם רמות חדשות של תקשורת".

GM OnStar. Photography - GM

Check Also

IIHS – מערכות בטיחות אקטיביות "לא משהו"

מערכות בטיחות אקטיביות לא יסללו את הדרך לרכב אוטונומי? האם יעילותן מוטלת בספק? מעניין מה היו הממצאים אילו גם מותגים סיניים היו נבחנים? ה-IIHS קוטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 × 2 =