יום שישי , 29 מרץ 2024
לא סומכים על המכוון שלכם? רדו מהריינג' רובר וכוונו אותו בעצמכם עם הסמארטפון! צילום: לנד רובר
לא סומכים על המכוון שלכם? רדו מהריינג' רובר וכוונו אותו בעצמכם עם הסמארטפון! צילום: לנד רובר

ריינג' רובר בשלט רחוק

כתב: ניר בן זקן

בסרט "מחר לנצח" ה-18 בסדרת סרטי ג'יימס בונד הגאדג'ט המרשים שמסופק על ידי איש הפטנטים Q היא ב.מ.וו 750 שניתנת לנהיגה בשלט רחק דרך הטלפון הסלולארי. בשונה ממרבית הפעלולים האמיתיים, במכונית שהשתתפה בצילומים הותקנה עמדת ניהוג מונמכת ומוסתרת במושב האחורי עם הגה, דוושות ושלושה מסכי טלוויזיה שהקרינו לנהג הפעלולים את התמונה מלפנים כך שבסרט נראתה המכונית נוסעת ללא נהג.

להצעת המחיר הטובה ביותר לרכב חדש. צרו קשר!

מבחן משווה ריינג' רובר ספורט מול פורשה קאיין

לנד רובר הציגה לאחרונה טכנולוגיות מתקדמות לסיוע בנהיגה כמו הקרנת תוואי השטח הנסתר בקדמת הרכב על מכסה המנוע, בקרת שיוט לשטח, ואפילו מערכת להתראה על בורות ומהמורות בכביש על ידי שיתוף לרכבים אחרים המשתמשים בכביש ולרשויות כדי שיתקנו את המפגעים.

החידוש הטכנולוגי האחרון הופך את הפטנט של Q 18 שנים אחרי יציאת הסרט לאקרנים, למציאות עם אב טיפוס של הריינג' רובר ספורט הניתן לנהיגה דרך הטלפון הסלולארי. האפליקציה מאפשרת לשלוט בתאוצה עד למהירות 6.4 קמ"ש, בבלימה ובהיגוי ואפילו לשלב הילוך כוח בתיבת ההעברה. השליטה מתאפשרת כל עוד המפעיל נמצא במרחק של עד עשרה מטרים מהרכב, אם יתרחק יותר הריינג' יעצור אוטומטית. לדברי לנד רובר מערכת השליטה מרחוק מקלה על מעבר מכשולים קשים בשטח או כניסה/יציאה מחניה צפופה וחוסכת את הצורך במכוון. אנחנו חושבים שמדובר ככל הנראה במכונית על השלט היקרה ביותר.

Check Also

בשורה לבעלי לנד רובר ויגואר

1,450 שקלים בלבד. חבילת טיפול מוזלת לבעלי דגמי לנד רובר ויגואר. מוצרי מגנטי-מרלי - שהיא גם ספקית OEM של יצרנים רבים עכשיו בחברת המזרח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ten − 1 =