יום חמישי , 8 דצמבר 2016
דף הבית » אופני הרים » של נעליך! שימאנו XTR
של נעליך! שימאנו XTR
שימאנו XTR 2015. משלב חומרים אקזוטיים, מצמד בר כיוונון ויכולת להתמודד עם קסטה בת 11 הילוכים. צילום: שימאנו

של נעליך! שימאנו XTR

עברו 4 שנים מאז שיצרנית מערכות ההנעה שימאנו (SHIMANO) חידשה משהו בקבוצת הדגל שלה – XTR. ועכשיו זה קרה עם קבוצת רכיבים חדשה, שונה ועם פיצול חדש שעוד לא הכרנו בין תת-גרסאות למירוצים ולשבילים.

שימאנו XTR 2015. המעביר הקדמי שוכב על צידו ומסוגל להסתדר עם שתיים או שלוש פלאטות. מבנו מפנה מקום למתלה אחורי מורכב וגלגל שמן צילום: שימאנו

שימאנו XTR 2015. המעביר הקדמי שוכב על צידו ומסוגל להסתדר עם שתיים או שלוש פלאטות. מבנו מפנה מקום למתלה אחורי מורכב וגלגל שמן צילום: שימאנו

החדשות הגדולות הן ההתאמה לקסטות של 11 הילוכים ועד 40 שיניים. הקסטה עשויה משילוב של ארבעה גלגלי שיניים מפלדה, שש מטיטאניום והגדול – זה עם ה-40 שיניים – מאלומיניום. וזה לא רק שאפשר להסתדר עם 1X11 הילוכים אלא ה-XTR החדשים יודעים להתמודד גם עם 2X11 ועד 3X11. זה אפשרי בזכות מעביר הילוכים קדמי חדש לגמרי אשר תוכנן סביב הצרכים של התושבות הקבועות והוא למעשה שוכב על צידו ביחס לדור הקודם מפנה בכך מקום לגלגל האחורי ולמערכות מתלה מורכבות כמו DW-LINK.

שימאנו XTR 2015. בוכנת בלם חדשה, חלקי מגנזיום והסעת חום משופרת - והם כל-כך יפים! צילום: שימאנו

שימאנו XTR 2015. בוכנת בלם חדשה, חלקי מגנזיום והסעת חום משופרת – והם כל-כך יפים! צילום: שימאנו

המעביר האחורי תוכנן מחדש כך שיעשה נתיב קשתי ויהיה לו מהלך הרבה יותר ארוך כדי שיתאים לקסטה העצומה. כמו בסדרות "פלוס" האחרונות גם ב-XTR החדש יש מצמד אלא שהפעם ניתן לכוון את רמת הנעילה שלו.

שימאנו XTR 2015. שיפטרים עם זרועות קרבון ותנועה משופרת - והם כל-כך יפים! צילום: שימאנו

שימאנו XTR 2015. שיפטרים עם זרועות קרבון ותנועה משופרת – והם כל-כך יפים! צילום: שימאנו

עדכונים נוספים נעשו בשיפטרים ובמערכות הבלם אשר משלבים עתה רכיבי קרבון. הקליפרים עשויים ממגנזיום כמו גם משאבות הבלם שעל הכידון – גם כאן נמצא את טכנולוגיית ICE TECH השמה דגש על פיזור החום שנוצר בעת הבלימה באמצעות הסעתו דרך סגסוגות מיוחדות.

שימאנו מיוצגים בישראל על ידי DAA

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*