יום רביעי , 13 דצמבר 2017
דף הבית » חדשות » שברולט קולוראדו למירוצי מדבר
שברולט קולוראדו למירוצי מדבר
אוקיי - אז כך צריך להיראות מצב הצבירה הרגיל של כל טנדר. רוצים אוטומטי 2X4? קנו ערכת הנמכה. צילום: שברולט

שברולט קולוראדו למירוצי מדבר

תומר הדר

מכירים את הקטע הזה, כשאתם נוהגים בטנדר המשופר שלכם ושוטר עוצר אתכם? הוא מבקש רישיון, אומר שזה טנדר מגניב- והולך בחזרה לניידת. אה, לא מכירים? טוב, אתם גרים בישראל. סליחה, יש כאן אישור ל-50 מילימטר הגבהה, פחות מאורך של סיגריה. איזה יופי.

אבל יש גם מי שגר בארצות אחרות ויכול לרכוש טנדר משופר כמו שצריך מהמפעל. כבר סיפרנו לכם על שברולט קולוראדו zr2 סוג של טנדר שמגיע משופר כמו שצריך מהחברה וכעת, הפתעה, מישהו שם אמר "רגע, טנדר משופר, אפשר לשפר עוד ולצאת להתחרות". מדובר ב-HALL RACING שעומדת להתחרות עם ה-zr2 בסדרת מרוצים שנקראת, איך לא, Best in the Desert Racing series.

אוקיי - אז כך צריך להיראות מצב הצבירה הרגיל של כל טנדר. רוצים אוטומטי 2X4? קנו ערכת הנמכה. צילום: שברולט

אוקיי – אז כך צריך להיראות מצב הצבירה הרגיל של כל טנדר. רוצים אוטומטי 2X4? קנו ערכת הנמכה. צילום: שברולט

למרוץ יקראו vegas to reno והוא יתקיים במדבר שבין שניים מהמקומות המגניבים ביותר בעולם אם אתם בקטע של הימורים, אלכוהול ומכוניות מרושעות. המרוץ, שהוזנק בסוף השבוע מתקיים על פני כ-800 קילומטרים וכולל קטעי נסיעה מדברית, סלעים, אגמים יבשים, בקיצור שווה.

אוקיי - אז כך צריך להיראות מצב הצבירה הרגיל של כל טנדר. רוצים אוטומטי 2X4? קנו ערכת הנמכה. צילום: שברולט

אוקיי – אז כך צריך להיראות מצב הצבירה הרגיל של כל טנדר. רוצים אוטומטי 2X4? קנו ערכת הנמכה. צילום: שברולט

ה-ZR2 יתחרה בקטגוריית 7300 שבה השיפורים מוגבלים למדי וכוללים כלוב התהפכות, מיכל דלק מותאם למרוצים ותאורה לילית. המנוע – V6 בנפח 3.6 ליטרים נשאר סטנדרטי והמתלים כמובן שודרגו.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6