יום חמישי , 19 ינואר 2017
דף הבית » חדשות » וידאו: יונדאי סנטה פה משופרת
וידאו: יונדאי סנטה פה משופרת
תערוכת SEMA מוציאה את המיטב גם מהמותגים והדגמים המשעממים ביותר. יונדאי סנטה פה עם קיט ניטרו וערימה של שיפורים לשטח? למה אני נגעל וגם מזדקר בו זמנית? צילום: יונדאי

וידאו: יונדאי סנטה פה משופרת

תומר הדר

בימים אלה ממש הולכים ומתגבשים מספר פרויקטים מטורפים במוסכיהם הסודיים ביותר של יצרני הרכב. לא מדובר כאן במכוניות קונספט חדשות או בדגמים חדשים, אלא במשהו טמא: בריתות סודיות עם יצרנים של שיפורים רחמנא ליצלן. יצרן הרכב נותן את המכונית. וסדנאות השיפורים עושות את השאר. המטרה היא כמובן היערכות לקראת תערוכת  SEMA- תערוכת השיפורים הגדולה בארה"ב וגם בעולם. ליצרני הרכב יש כאן מטרה ברורה: להראות שהם מסוגלים לקחת את השגרתי, המשעמם, הרגיל ולהפוך אותו למגניב, בתקווה שגם הלקוחות יבינו את הפוטנציל האדיר שטמון במכוניותיהם.

רק לפני כשבועיים סיפרנו לכם על יונדאי סנטה פה שיודעת לעשות דריפטים – וכעת מגיע תורה של יונדאי סנטה פה שיודעת לעשות שטח ממש מהר כשהנהג לוחץ על הכפתור החמוד של הזרקת הניטרו. כדי לייצר את הסנטה פה שלוגמת ניטרו פנתה יונדאי ל-rockstar performance וביקשה בנימוס שייקחו את הסנטה פה ויעשו ממנו סנטה פאאאק.

זה מה שרוקסטאר פרפורמנס עשו בשנה שעברה ליונדאי טוסון:

 

 

הנה רשימה חלקית של השיפורים שנכנסו לסנטה פה: המנוע, בנפח 3.3 ליטר מוכר היטב מדגמי יונדאי, אך המנוע הזה זכה למערכת קירור משודרגת, מערכת יניקה קרה למען אוויר צח בזרימה מהירה וכמובן – שוט קטן של נייטרו, בלחיצת כפתור. כל הטוב הזה יוצא מאחור דרך מערכת פליטה של MAGNAFLOW. על הבלימה אחראית מערכת קאליפרים בעלי שש בוכנות מקדימה וארבע בוכנות מאחור.

וכעת למערכת המתלים: בחזית שוכנת מערכת קויל אוברים של KING  אשר מגביהה את הסנטה פה בהרבה אינצ'ים. מערכת דומה יושבת לה גם מאחור. כמובן שכל מערכת המשולשים הוחלפה גם היא וכדי שהסחיבה חלילה לא תיפגע ממתינות בתוך הדיפרנציאלים צמד מערכות יחסי העברה של NITRO GEAR. חישוקי הגלגלים המפלצתיים, 17 אינץ' כמובן עטופים בצמיגי 35 אינץ' של מיקי תומפסון וכדי להשלים את החבילה, יש גם מיגון גחון וסף.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*