חטיבת SVO אשר ממונה על הפרוייקטים המיוחדים של יגואר (ולנד רובר) הציגה לאחרונה יגואר E-type קלאסית אשר נבנתה מחדש בעבודת יד בידי האומנים של SVO. זהו הפרוייקט הראשון שמגיע מ"יגואר הריטג'" והיד עוד נטויה עם כוונות לשחזר דגמי עבר איקוניים מההיסטוריה של JAGUAR.
רק שש מכוניות ייבנו ללקוחות כשכל אחד מאלו עתיד לקבל את אחד ממספרי השלדה המקוריים אשר הוקצו לגרסה המיוחדת הזו של E-type שנקראה 'Special GT E-type' . במקור בשנת 1963 תוכנן רצף יצור של 18 מכוניות אבל לבסוף רק 12 יוצרו. וה"חדשות" יזכו למספרי השלדה שנותרו ללא שימוש.
ביצור הקלאסיקה משתמשים האומנים בשיטות חרשות הברזל המקוריות אלא שהפעם הם עושים זאת עם לוחות אלומיניום קל משקל ומקשרים – קוגניטיבית – ליכולת הטכנולוגית העדכנית של יגואר בהקשר הזה. המרכב כולו, דלתות, מכסה מנוע והכיסוי של הגג – הכל מאלומיניום. 114 ק"ג נחסכו ביחד למכוניות המקור בזכות האלומיניום.
תחת מכסה המנוע נשתל מנוע 6 ציל' טורי שמקורו ביגואר XK. המנוע נבנה מחדש כך שיהיה תאום-זהה למנוע המקורי של המכונית. למנוע נפח של 4.0ל' והוא מפיק 340 כ"ס שזה מניע את הקלאסיקה השוקלת רק 1,000 ק"ג באופן נמרץ מאד. בשל כך מצויידת המכונית במערכת מתלים מודרנית וכן במעצורים חזקים אשר יוכלו להתמודד עם המהירות של הכלי היפיפה הזה.