יום שני , 24 יולי 2017
דף הבית » חדשות » ג'יפ רוביקון הסוף?
ג'יפ רוביקון הסוף?
ג'יפ אירופה מציגה גרסה נוספת ומחוזקת של רנגלר רוביקון - הפעם RECON. צילום: ג'יפ

ג'יפ רוביקון הסוף?

תומר הדר

ג'יפ רנגלר הנוכחי מסרב למות: הדור הנוכחי – JK – קיים כבר לא מעט שנים – ולמרות פרסומים חוזרים ונשנים על מחליף, דור חדש של הרנגלר שיוצג בשנת 2018, בג'יפ עדיין משקיעים לא מעט מאמצים כדי להמשיך ולהזרים חמצן נחוץ ל-JK. הפעם מדובר בגרסה מיוחדת לאירופה, שבג'יפ מכנים רוביקון RECON (כלומר רכב חילוץ).

את ג'יפ רנגלר רוביקון כולנו כמובן מכירים – ואוהבים. בדומה לג'יפ רנגלר הרגיל, הרוביקון מצויד כמובן בצמד סרנים חיים וב-LOW – אך בשונה מן הרנגלר הרגיל, הרוביקון מצויד בצמד נעילות וב-LOW  נמוך ("קצר") יותר.

ג'יפ אירופה מציגה גרסה נוספת ומחוזקת של רנגלר רוביקון - הפעם RECON. צילום: ג'יפ

ג'יפ אירופה מציגה גרסה נוספת ומחוזקת של רנגלר רוביקון – הפעם RECON. צילום: ג'יפ

על אלה מוסיפה גרסת RECON  גם סרן קדמי מחוזק ודיפרנציאל אחורי מחוזק (למרות שבג'יפ לא ממש מפרטים באילו חיזוקים מדובר, האם שדרוג של ציריות, יחסי העברה בסרן, אולי אפילו דנה 60 קדמי? אין לנו מושג). בנוסף לשדרוגים המכאניים, שמוצעים הן ברנגלר הקצר והן ברנגלר הארוך, גרסת RECON  מצוידת בחישוקי 18 אינץ' בגימור גרפיט וגג מושחר.

ג'יפ אירופה מציגה גרסה נוספת ומחוזקת של רנגלר רוביקון - הפעם RECON. צילום: ג'יפ

ג'יפ אירופה מציגה גרסה נוספת ומחוזקת של רנגלר רוביקון – הפעם RECON. צילום: ג'יפ

בפנים ג'יפ רנגלר רוביקון RECON  זוכה לתוספות עדינות של תפירה אדומה במושבים. במפתיע, למרות שמדובר בשוק האירופי, שנהנה ממנועי טורבו דיזל גם ברוביקון (לא בישראל, סורי), דווקא RECON  מוצע ללקוחות באירופה כשהוא מצויד במנוע הפנטאסטאר המוכר של קרייזלר- V6 בנפח 3.6 ליטרים המפיק 284 כוחות סוס ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת חמש מהירויות. הסוף של ה-JK עוד לא נראה מעבר להרים.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6