יום שישי , 29 מרץ 2024

ליגת העבירות MDC יוצאת לדרך – מרוץ ראשון לעונת 2014

 טקסט ותמונות: כפרה (עדי שפרן)

בשבוע האחרון אמפי משמר דוד עבר הסבה לאירוע מוטורי, אירוע בו רכבים מטפסים על אבנים, סלעים וצמיגים והכל בזמן מדוד.

שלושה מסלולים ברמות קושי שונות, נבנו כדי שלקהל ולצוותים בשלושת הקטגוריות יהיה אקשן.

הקהל שהגיע, ישב (בשמש, אולי צליות בפעם הבאה?) בטריבונות ויכול היה לראות את הצוותים, בכל רגע נתון בכל מסלול עבירות, היה צוות בפעולה.

את המרוץ פתחו במופע ראווה של קפיצות שלושה רכבי שטח קלים, מור מגידיש, דני פרל ותום בריל (חבל שלא נבנה מסלול מכשולים לקטגורייה של רכבי שטח קלים במרוץ עצמו כפי שהובטח באירוע ההשקה).

המסלולים נבנו עבור הקטגוריות: עממי, אדוונצ'ר ואקסטרים, רק שהסתבר שהמסלולים לעממי והאדוונצ'ר היו קצת יותר אתגריים ומתאימים לקטגוריית האקסטרים, אבל זה לא מנע מהצוותים להלחם על כל סלע וצמיג ולהפגין יכולות עבירות טובות.

בקטגורייה עממי: שלושה צוותים בקטגורייה, מיכאל חן ושחר שווילי צוות "ניר" שזכו במקום הראשון אחרי שהחסירו לצופים לא מעט פעימות עם זוויות מטורפות של הרכב, המקום הראשון בקטגורייה קיבל פרס של 4 צמיגים מתנת חברת אליאנס, יריב קלר ברוך ואריה סעיד במקום השני, יוסי אלחדיף ורן קדרון במקום השלישי.

קטגורייה אדוונצ'ר: שבעה צוותים בקטגורייה, הרבה עניין ואקשן, דודי בר מואב שלא פגש הרבה זמן שלולית מים, היה חייב לספק עניין במרוץ ובסיום המסלול עם טיפת גז וזווית מוצא עצמו בהתהפכות אופיינית והפעם על הצד, חילוץ מהיר של שי חודרה ושניהם מניפים ידיים וממשיכים להתחרות, שמעון ראובן ורן סיטון מצליחים לנפץ את שימשת החלון, אורן אברהמי מפוצץ את הרדיאטור ולכן מסיים את המרוץ, אור גולן לא מסיים בשל תקלת מנוע, ביקשנו "קצת" אקשן ועניין במהלך המרוץ? וקיבלנו בדיוק במידה.

שי שמעוני ויואב גבע מצוות "גתוס – כל גדר" במקום הראשון – בשקט ובמקצועיות האופיינית להם, מדלגים את המכשולים כאילו טיילו בטיילת של יוון, בעצם שי חזר בשבוע שעבר מיוון ו"טייל" במרוץ, שמעון ראובן ורן סיטון צוות "ינוביץ" במקום השני – צוות מחובר היטב, רן בזריזות ובהכוונה המיוחדת שלו ושמעון שנותן בגז, לו הרכב היה יכול לספר את שעובר עליו, עובד ארזי וטוטו בט'צון במקום השלישי, מסיימים על הפודיום לאחר שבילו בפיט'צ בתיקון ושיבצור של הרכב, כי אין מה שיעצור אותם.

קטגורייה אקסטרים: שלושה צוותים נלחמים על המקום הראשון, כאשר המסלול מספק הרבה מאוד אתגר ואקשן הן לצוותים והן לקהל שצופה, המפלצות שנבנו תורמות הרבה להתרגשות בסביבה.

גם כאן ההתהפכות לא נחסכת וצוות "גבע" עירא אבני יורמי ידין מבצעים הדגמה של מפלצת על הצד, כאשר עירא נשאר יושב במקומו ויורמי דואג להחזירו על "הרגלים" ולהמשיך למיקצים הבאים, תחרות (שעוברת את גבולות הסלעים) בין צוות ברלי לצוות הטיגריסים ובנגיעות ססל קלות, יציאה מהמסלול והפודיום מעוצב בצורה אחרת.

צוות "הטיגריסים עם שי, מסגריית ברוך" צחי אשכנזי ורונאל קדרון במקום הראשון, צוות "גבע" עירא אבני ויורמי ידין במקום השני וצוות "ברלי" אמיר אביב ועומר פרל במקום השלישי.

המרוץ הראשון הסתיים לו, המרוץ השני יתקיים בבית ינאי, (מרוץ בחול כמו בחו"ל ולא ביום חול?)

 

Check Also

בשורה לבעלי לנד רובר ויגואר

1,450 שקלים בלבד. חבילת טיפול מוזלת לבעלי דגמי לנד רובר ויגואר. מוצרי מגנטי-מרלי - שהיא גם ספקית OEM של יצרנים רבים עכשיו בחברת המזרח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × one =