יום חמישי , 28 מרץ 2024

מרצדס עושה שרירים

מגוון דגמים עצום הוצג בגני התערוכה באירוע של  המשאיות והאוטובוסים החדשים של מרצדס ופוסו-קאנטר. כולם בתקן יורו6.

אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל, "אנו מבקשים להמחיש בתערוכה זו את עוצמתו של ענף ההובלה וההיסעים בישראל שבהיותו ברומטר כלכלי מרכזי עליו לתת מענה מקצועי, טכנולוגי וכלכלי ללקוחותיו הרבים הפרושים על פני אין סוף מגזרים במשק. כלמוביל מציגה כאן לראשונה את כל החדשנות והפתרונות עבור העוסקים בענף השינוע בישראל המבקש בנוסף לכלי רכב אמינים ומתקדמים גם פתרונות שירות מימון וביטוח שהקבוצה מציעה ללקוחותיה".

מרצדס אקטרוס. יודעת לצפות את שיפועי הכביש ולהתאים את עצמה ואת ניהול האנרגיה. צילום: מרצדס
מרצדס אקטרוס. יודעת לצפות את שיפועי הכביש ולהתאים את עצמה ואת ניהול האנרגיה. צילום: מרצדס

מרצדס אטגו  מיועדת להפצה עירונית, אנטוס שתוכננה למתן מענה להפצה עירונית במשקל מעל 18 טונות. ארוקס משאית שתוכננה ונבנתה במיוחד לנסיעת שטח עבור ענפי הבניה והתשתיות בהינע מ-4×2 ועד 8×8 וב- 16 רמות הספק שונות. אקטרוס החדשה שזכתה בתואר "משאית השנה בעולם 2012" מצוידת במתלי אוויר ובתיבת ההילוכים האוטומטית Mercedes PowerShift 3 בעלת 12 יחסי העברה כסטנדרט, בנוסף קיימת מערכת Predictive Powertrain Control החדשנית לחסכון בתצרוכת הדלק כאופציה.

מיצובישי פוסו קאנטר. יש אופציות ל-4X4, ויש גם גרסה היברידית - ראשונה בישראל לחלוקה עירונית. צילום: יח"צ
מיצובישי פוסו קאנטר. יש אופציות ל-4X4, ויש גם גרסה היברידית – ראשונה בישראל לחלוקה עירונית. צילום: יח"צ

משאית פוסו-קאנטר כמובן בתקן יורו 6 אשר מקבלת גרסה חדשה למשקל של 8.5 טון ויכולת העמסה של עד 6 טון ובנוסף גרסה היברידית הראשונה בתחום זה בארץ וכן גרסת 4X4 לעבודות הדורשות עבירות שטח גבוהה. מרצדס ספרינטר המסחרית המשמשת להובלה וכמיניבוס להיסעים, בעלת תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או אוטומטית חדשה 7 הילוכים. הספרינטר הוא הראשון והיחיד בתחומו בעולם העומד בתקנות היורו6 בכל גרסאות המנוע.

מרצדס ספרינטר. כל גרסאות המנוע בתקן יורו 6. מגוון הפתרונות להובלה או היסעים עצום - אפילו גרסת פאר כפולת הנעה כמו בצילום. צילום: מרצדס
מרצדס ספרינטר. כל גרסאות המנוע בתקן יורו 6. מגוון הפתרונות להובלה או היסעים עצום – אפילו גרסת פאר כפולת הנעה כמו בצילום. צילום: מרצדס

כמו כן תציג כלמוביל בתערוכה את מגוון רכבי המוניות ובהן ה- B-Class אשר הושקה אך לאחרונה לתחום המוניות עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות כגון ה-CPA להתרעה בפני תאונה חזיתית ומערכת לניטור ערנות הנהג .ה-C-Class עם אבזור עשיר ורמת בטיחות הכוללת, חיישני אור וגשם, מערכת התרעה לירידת לחץ אוויר בצמיגים, בלמים אדפטיביים ועוד.  ה- E-Class עם מערכת הבטיחות והסיוע לנהג ה-Intelligent Drive המבוססת אלגוריתמים ובינה מלאכותית.

למבחן רכב מרצדס ML

למבחן רכב מרצדס GLK

בתחום האוטובוסים ניתן למצוא את ה- OC500  שלדה חדשה המצוידת בסרן RO400 ושתי אופציות למנועי יורו 6 בעלי 6 צילינדרים 7.7 ל' או 10.7 ליטרים עם הספקים שבין 299-428 כ"ס המתאימים לסוגי היסעים ומרכבים שונים.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seven + nine =