יום חמישי , 25 מאי 2017
דף הבית » חדשות » מיצובישי אאוטלנדר מתחשמל
מיצובישי אאוטלנדר מתחשמל
מיצובישי אאוטלנדר PHEV. היברידי נטען ממנוע או שקע ועם טווח של 52 ק"מ. איבזור משופר אבל אין 7 מושבים. צילום: מיצובישי

מיצובישי אאוטלנדר מתחשמל

• עד 52 ק"מ חשמליים

• 5 מושבים

• החל מ-194,900 שקלים

רוני נאק/טל אבן

כלמוביל, יבואנית מיצובישי מתחילה היום לשווק את גרסת PHEV של מיצובישי אאוטלנדר. מדובר בדור השני של הגרסה היברידית אשר גם נטענת משקע החשמל או ממנוע הבנזין שברכב. למיצובישי אאוטלנדר PHEV שני מנועים חשמליים והנעה כפולה כאשר זו האחורית היא חשמלית טהורה.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV. היברידי נטען ממנוע או שקע ועם טווח של 52 ק"מ. ארכיטקטורת הפנים לא השתנתה, רמת האיבזור שופרה. צילום: מיצובישי

מיצובישי אאוטלנדר PHEV. היברידי נטען ממנוע או שקע ועם טווח של 52 ק"מ. ארכיטקטורת הפנים לא השתנתה, רמת האיבזור שופרה. צילום: מיצובישי

מנוע הבנזין הוא אותו 2.0 ל' אטמוספרי עם תזמון שסתומים משתנה המפיק בתצורה הזו 121 כ"ס וכ-19 קג"מ ההספק המשולב יחד עם שני המנועים החשמליים מקפיץ את התפוקה ל-203 כ"ס כאשר תוספת המומנט היא 13.7 קג"מ בחזית ועוד 19.5 קג"מ מאחור. הכוח מגיע מסוללת ליתיום גדולה שעל רצפת הרכב המספקת 300 וולט ונפח של 12 KWh.

שלא במפתיע המשקל העצמי של מיצובישי אאוטלנדר PHEV עלה ל-1869 ק"ג (1460 ק"ג ל-7 מושבים והנעה קדמית בלבד או 1525 ק"ג ל-7 מושבים והנעה כפולה) וגם מיצובישי נאלצה (כמו בדור היוצא) לוותר על שורת המושבים השלישית כך שלמכונית הזו יש 5 מושבים. אחד היתרונות היחסיים החשובים ביותר של הדגם הזה  – אבד.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV. היברידי נטען ממנוע או שקע ועם טווח של 52 ק"מ. אין גרסה עם 7 מושבים. יש הנעה כפולה חכמה ויותר איבזור. צילום: מיצובישי

מיצובישי אאוטלנדר PHEV. היברידי נטען ממנוע או שקע ועם טווח של 52 ק"מ. אין גרסה עם 7 מושבים. יש הנעה כפולה חכמה ויותר איבזור. נפח תא המטען הוא 463 ל' (עד לקו החלונות ולא התקרה). צילום: מיצובישי

בתחום הביצועים אפשר לציין מהירות חשמלית מירבית של 120 קמ"ש או מהירות היברידית מירבית של של 170 קמ"ש. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 11 שניות וזה מהיר יותר מכל הגרסאות האחרות שיש בהיצע.

למערכת ההיברית של מיצובישי אאוטלנדר PHEV שלושה מצבי נהיגה: EV – הנעה חשמלית בלבד של שני המנועים ולכל הגלגלים כאשר האנרגיה מגיעה מהסוללה בלבד. היברידי סדרתי – בו מנוע הבנזין מצטרף על פי הצורך לסייע למנועים החשמליים. זהו המצב החסכוני והיעיל ביותר מבחינת ניצולת הדלק. מנוע הבנזין פועל למעשה כגנרטור וטוען את הסוללה להנעה החשמלית. היברידי מקביל – בו כל המנועים פועלים יחד והמנועים החשמליים מסייעים למנוע הבנזין – מיועד לנהיגה נמרצת ומהירה בעיקר. בנוסף יכול נהג של מיצובישי אאוטלנדר PHEV לבחור האם לשמור את טעינת הסוללה לשימוש מאוחר יותר או לעשות שימוש בטעינה שיוצר מנוע הבנזין באופן מיידי. כך אפשר לתכנן נסיעה בין עירונית חסכונית בדלק ואז להכנס העירה כשיש טעינה מספקת לנהיגה חשמלית ו-0 פליטה.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV. היברידי נטען ממנוע או שקע ועם טווח של 52 ק"מ. איבזור משופר אבל אין 7 מושבים. צילום: מיצובישי

מיצובישי אאוטלנדר PHEV. היברידי נטען ממנוע או שקע ועם טווח של 52 ק"מ. איבזור משופר אבל אין 7 מושבים. צילום: מיצובישי

בנוסף למערכת ההנעה גם איבזור הרכב השתפר ונוספו לו מערכות בטיחות חדשות ובהן: התראה על סטיה מנתיב, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אקטיבית, החלפת אורות גבוהים. בתחום האיבזור יש ריפודי עור, דלת מטען חשמלית, הזחת מושבים וחלון פנוראמי נפתח.

שתי רמות איבזור: לקצ'רי במחיר של 209,900 שקלים ו-סופרים במחיר של 194,900 שקלים.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6