יום שלישי , 22 אוגוסט 2017
דף הבית » חדשות » חדש! מרצדס ML מתעדכנת
חדש! מרצדס ML מתעדכנת

חדש! מרצדס ML מתעדכנת

אתמול הציגה מרצדס את הדור החדש של רכב הפנאי הפופלארי שלה ה-ML. בחזית ההצגה עמדו נתוני פליטת המזהמים אשר צומצמו מאד במנועי הבסיס שבהיצע – רק 158 גר'/קמ' לדיזל 250 בלוטק וטווח נסיעה של כ-1500 קילומטרים על מיכל סולר יחיד. מרצדס טוענת לשיפור של 25 אחוזים מול המנוע היוצא. יחידת ההנעה החשובה יותר עבורנו – בישראל – היא ה-350 שקבלת את המיתוג "BlueEFFICIENCY" למנוע ה-6V 3.5ל'. ההספק עלה מ-272 ל-306 כ"ס וגם המומנט השתפר בשני קג"מ ל-37. פליטת המזהמים ירדה מתחת לסף ה-200 גר'/ק"מ עם שיפור גם בצריכת הדלק. מנועי הדזיל כבר עומדית בתקן יורו 6 בעוד שמנוע הבנזים המשופר עדיין בתקן יורו5.


 

עדכונים נוספים כוללים שיפור ה"רגישות" של מערכת ההנעה הכפולה לשליטה טובה יותר באחיזה בכביש או בשטח. בתא הנהג נוסף בורר מצבים (בסגנון טריין ריספונס של לנד רובר) המאפשר לנהג לשנות את ניהול מערכת ההנעה, המתלים ועוד בהתאם לסוג הקרקע או הכביש עליו הוא נוסע.
עוד אפשר למנות תיבת הילוכים עם שבעה יחסי העברה, היגוי חשמלי חדש, מערכות עזר סביב המנוע (כמו משאבל סולר למשל) המופעלות רק לפי הצורך במטרה לצמצם עומס על המנוע, ו"סטארט-סטופ" המדוממת את המנוע ברמזורים וכיוב'.

תחום המתלים השתפר עם אופציה חדשה למוטות ייצוב אקטיביים המשפרים את התמיכה בפניות תחת-עומסים וגם מערכת של בולמי זעזועים אקטיביים. כך מנסים במרצדס לקבל נוחות כשצריך והתנהגות כשרוצים עם השיפורים האבולוציוניים כמעט של חיזוק המבנה וצמצום הרעשים הסביבתיים בתא הנוסעים.
תא הנוסעים רחב יותר מקודמות. 3.4 ס"מ בחזית ו-2.5 ס"מ במושב האחורי. הפנים מעוצב מחדש עם צבעים וחומרים עדכניים לדגם ולאופנה האחרונה. מערכת שמע מעודכנת, מסך מולטי מדיה ברזולוציה גבוהה וגודל של 6 אינץ'.
בעת השקת ה-ML החדש יוצעו שלוש גרסאות מנוע (שני דיזלים ו-350 בנזין) כשבעתיד צפויה גרסת AMG חזקה. התיזמון של ה-ML מצויין מבחינתה של מרצדס אשר איבדה בכורה בסגמנט הפרימיום למתחרים האחרים מגרמניה ובריטניה, ול-ML עשוי להיות תפקיד משמעותי בשיפור סיכויי החזרה של מרצדס לראש פירמידת המזון של קטגוריית הפנאי פרימיום המאד רווחית.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6