יום רביעי , 27 ספטמבר 2017
דף הבית » חדשות » דאצ'יה דאסטר חדש – מפרט מלא
דאצ'יה דאסטר חדש – מפרט מלא
תא הנהג של דאצ'יה דאסטר החדש. לפי היצרן מדובר בשיפור מהותי בחומרים ותוספת של איבזור נוחות. צילום: דאצ'יה

דאצ'יה דאסטר חדש – מפרט מלא

תומר הדר

עם פתיחת תערוכת פרנקפורט, דאצ'יה חושפת את המפרט המלא של הדאסטר החדש, שמיועד להגיע לישראל בשנה הבאה – וגם את תא הנוסעים.

הדאסטר, שנחשף עד כה רק בתמונות יהיה גדול ומרווח מקודמו. לפי דאצ'יה, תא הנוסעים של הדאסטר מיועד להיות פרקטי מקודמו הודות לשמשה שהוזזה כ-100 מילימטרים לחזית בחלקה התחתון. לוח המחוונים עצמו יותר אנכי לטובת שיפור של המרווח הפנימי. איכות החומרים שופרה (לפי דאצ'יה) ולהגה נוסף טווח כיוון נוסף למעלה ולמטה. גם המושבים חודשו וכעת מסעד המושבים הקדמיים ארוך בשני סנטימטרים. לפי דאצ'יה, הדאסטר החדש יצויד באבזור ש"טרם נראה במכונית דאצ'יה" כגון בקרת אקלים ומערכת התראה על עצמים בנקודות המתות בצידי הרכב.

בנוסף לשדרוגי תא הנוסעים, הדאסטר יצויד במערכת הנעה כפולה שתכלול מערכת hill descent  לירידה במדרון ומסך המציג את פעילות מערכת ההנעה הכפולה בגרסאות השטח. במפתיע, דאצ'יה לא ממש חושפת מידע רב על המנועים, אולי מכיוון שרובם מוכרים היטב מרנו.

תא הנהג של דאצ'יה דאסטר החדש. לפי היצרן מדובר בשיפור מהותי בחומרים ותוספת של איבזור נוחות. צילום: דאצ'יה

תא הנהג של דאצ'יה דאסטר החדש. לפי היצרן מדובר בשיפור מהותי בחומרים ותוספת של איבזור נוחות. צילום: דאצ'יה

כך, שני מנועי הבנזין של הדאסטר: ה-1.2 המוגדש והמוכר של רנו וניסאן -מפיקים 115 ו-125 כוחות סוס ומוצעים בגרסאות ידניות עם ובלי הנעה כפולה. גרסת ה-1.5 דיזל מוצעת בהספק שנע בין 90 ל-110 כוחות סוס בגרסאות כפולות הנעה וידניות. גרסת ההנעה הקדמית הבכירה, שמנוע הדיזל שלה מפיק 115 כוחות סוס תוצע גם בשילוב תיבה אוטומטית כפולת מצמדים אה לה רנו פלואנס.

תא הנהג של דאצ'יה דאסטר החדש. לפי היצרן מדובר בשיפור מהותי בחומרים ותוספת של איבזור נוחות. צילום: דאצ'יה

תא הנהג של דאצ'יה דאסטר החדש. לפי היצרן מדובר בשיפור מהותי בחומרים ותוספת של איבזור נוחות. צילום: דאצ'יה

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6