יום שישי , 29 מרץ 2024

ווידאו: הרלי דווידסון חשמליים מציפים את ניו יורק

הרלי דווידסון – מיובאת לישראל על ידי אלבר – פתחה היום בקמפיין מאד יוצא דופן להחדרה למודעות של אופנוע חשמלי מתוצרתה. לפרוייקט הם קוראים Live Wire והוא כולל כ-33 אופנועים חשמליים אשר ידלגו במעין "מסע הופעות" ברחבי ארצות הברית, במטרה לתת לרוכבים להתנסות בעצמם ברכיבה על אופנוע חשמלי וכדי להפיק משוב נוסף להשלמת הפיתוח של המוצר. בשנת 2015 יצא המסע את גבולות ארה"ב לסדרת הופעות באירופה וקנדה.

האופנוע שומר על צליל יוצא דופן – אם לא הסינקופה הרועמת של מנועי ה-V המסורתיים של היצרן – אלא יותר כמו נהמה של מנוע סילון. המנוע החשמלי מותקן לאורך ובתחתית שלדת מסבך מאלומיניום ומניע את הגלגל האחורי באמצעות רצועה. אין כמובן מצמד או תיבת הילוכים. לוח המחוונים הוא טבלט זעיר המפוקד כטבלט באמצעות מגע. כל גופי התאורה הם LED. למנוע הספק של כ-75 כ"ס וטווח הנסיעה עומד על פחות מ-100 קילומטרים. המהירות המירבית מוגבלת לכ-140 קמ"ש. להזכירכם לא מדובר בגרסאות יצור סדרתיות אלא באופנועי מו"פ.

להרלי דווידסון אין לוח זמנים לתחילת הייצור הסדרתי והם לוקחים את הזמן כדי למוד את השוק ולנסות לפצח את הנוסחה הנכונה לשיווק אופנוע חשמלי.

Check Also

טויוטה ממריאה – טסלה מקרטעת

ממשל ביידן לוקח צעד אחורה בחישמול הרכב הפרטי ונותן את המסלול המהיר לטויוטה שתמשיך לעשות קופה. בינתיים טסלה ו-BYD הסינית מתמודדות מול ביקוש יורד לרכב חשמלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 × 2 =