יום שישי , 29 מרץ 2024
טויוטה היילקס חדש ב-2012. עיצוב חוץ מרוענן, פנים משודרג ובעתיד גם גרסה היברידית צילום: TOYOTA

טויוטה היילקס חדש ב-2012

בהמשך לשטף הידיעות שמגיעות לקראת תערוכת פרקנפורט התבשרנו על כך שטויוטה עתידה להציג ארבעה דגמים חדשים – ליתר דיוק מרועננים. מי שהייתה עד לא מזמן יצרנית הרכב הגדולה בעולם ונפגעה קשות הן מהשפל העולמי וכן ממשבר קריאות התיקון הגלובאלי – טויוטה אינה מחדשה הרבה לקראת התערוכה החשובה אלא מתמקדת בריענון והצערת קו מוצריה.

טויוטה היילקס חדש ב-2012. עיצוב חוץ מרוענן, פנים משודרג ובעתיד גם גרסה היברידית צילום: TOYOTA

בין החשובים לשוק שלנו – הטנדר היילקס (שהוא אגב גם הטנדר הנמכר ביותר בשוק האירופאי) – עובר ריענון מקיף, אחרי מתיחת פנים קלה שעבר לפני פחות משנתיים. לפי טויטה יתעדכן מראהו המותגי מן החוץ אך בעיקר ישופר עיצוב תא הנהג והנוסעים, במטרה לשפר את חוויית הנסיעה ולנסות לקרבה יותר לזו כשל מכונית פרטית.

• מבחן שטח לטויוטה ראב 4

• מבחן שטח השוואתי טויוטה לנד קרוזר מול מיצובישי פאג'רו

קדמה לכך הודעה משותפת לטויוטה ולפורד על כך שהן עומדות לפתח יחדיו מערכות הנעה היברידיות חדשות לטנדרים ו-SUV. בעוד שהשתיים פיתוח כל אחת בעצמה מערכות לדגמים מתוצרתה – חתמו שתי הענקיות בסוף אוגוסט על מסמך הבנות לגבי איחוד המאמץ להמשך הפיתוח. מטרת האיחוד היא להביא את הטכנולוגיה ההיברידית לעולם כלי העבודה מבלי שאלו ייוותרו על יכולת או ביצועים. עבורנו – המשתמשים – המשמעות היא שנוכל לרכוש טנדר היברידי מוקדם יותר מהמתוכנן – כנראה לקראת 2015 – מצד שני איחוד הכוחות הזה משמעותו הפחתת התחרות בשוק ובלימת כיווני פיתוח אחרים אשר עשויים היו לתת פתרונות אחרים על-פני הפתרון ההיברידי.

Check Also

טויוטה C-HR עכשיו גם פלאג-אין הייבריד

טויוטה מרחיבה את היצע גרסאות ה-C-HR עם מערכת הנעה פלאג-אין הייבריד חזקה המפיקה 220 כ"ס ומוסיפה לה חבילת אבזור עשירה יותר ויכולת דינאמית עדיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 − fourteen =