יום חמישי , 18 אפריל 2024

טסלה צוללת מתחת למים

זה נשמע כמעט כמו סיפור מהאגדות. רכישה פומבית של חדר מחסן נעול בה הזוכה המאושר מגלה מתחת לכיסוי מאובק את הלוטוס-צוללת האמיתית אשר שימשה כאביזר בסרט "המרגלת שאהבה אותי" מסדרת ג'יימס בונד. המחסן אשר נרכש ב-100 דולרים בלבד הניב בשבוע שעבר כמעט 900 אלף ליש"ט כשהצוללת – עכשיו כבר נקיה מאבק – נמכרה למציע אנונימי.

לוטוס אספרי - צוללת של סוכן 007. נרכשה ב-90 ליש"ט נמכרה ב-900 אלף לאלון מסק. צילום: סות'ביס

רק לפני יומיים נחשפה זהותו את אותו "מליונר אנונימי" כשהתגלה שזה לא אחר מאלון מסק – היזם והבעלים של יצרנית המכוניות החשמליות טסלה ושל יצרנית טילים לשיגור בחלל ספייסX. אבל גם 900 אלף לי"שט לא היו חיסון בפני אכזבה קלה כשמסק גילה שהלוטוס לא באמת מסוגלת לשנות צורה בעצמה ממכונית כביש לכלי תחבורה תת-ימי.

בראיון ל-USA TODAY אמר מסק "התאכזבתי לגלות שהיא לא באמת מסוגלת להשתנות. מה שאני עומד לעשות הוא לשדרג אותה עם רכיבי הנעה של טסלה כדי שתוכל להשתנות (ממכונית ספורט לצוללת) באמת".

לוטוס אספרי - צוללת של סוכן 007. נרכשה ב-90 ליש"ט נמכרה ב-900 אלף לאלון מסק. צילום: סות'ביס

בסרט השתמשו המפיקים בכמה מכוניות לוטוס כשלכל אחת היה תפקיד שונה ובפועל בסצינת הצלילה לקחו חלק ארבע מכוניות לוטוס שונות. זה רק הופך את האתגר של אלון מסק לגדול יותר.

"Alone AT LAST"

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 + 8 =