יום שישי , 19 אפריל 2024

80 ML בדרך הביתה ויש גם AMG

המרצדס ML המחודש רק הגיע אלינו וכבר נחטף. וזה מלמד משהו. לא? אז ככה, ה-ML החדש אשר סנוניות ראשונות ממנו הגיעו בסוף השנה שעברה – החל להיות משווק באופן רשמי. משרעת המחירים נעה מ-493,000 שקלים לגרסת דיזל "חסכונית" ועד 526,000 שקלים שיהיה עליכם לסחוט מהארנק עבור ML 350 בנזין או דיזל. למחיר הזה יש להוסיף כמובן את עלות חבילות האיבזור ופרסונליזציה מאלו יש למכביר.  הגרסה המעניינית היא דווקא גרסת הבסיס עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2ל' המפיק 205 כ"ס. זו אמורה להיות גרסה "חסכונית" וחסכנית (במכונית שהיא רק לא זה) בעלת צריכת דלק מוצהרת של כ-16 ק"מ/ל' – זאת בזכות המנוע וגם הפחתת משקל ושיפור מקדם הגרר. 

רוצה את העסקה הטובה ביותר על מרצדס?

לאחרונה קיימה כלמוביל – יבואנית מרצדס – אירוע מכירות סגור – להלן "טרום השקה" לחשיפת ה-ML בפני "לקוחות נבחרים" כהגדרתם. ומסתבר שאלו אכן מובחרים שכן לא פחות מ-80 ML הוזמנו בהשקה המצומצמת הזו.

 

 

לצד החסכנות המתיפית הזו – ובתזמון מדהים – נחשף בשטוטגארט ה-ML AMG. מפלצת יורקת אש עם מנוע V8 כפול מגדשים התפוקה 525 כ"ס ו-70 קג"מ. למי שזה לא מספיק הוא יוכל להצטייד בחבילת ביצועים שתעלה את ההספק ל-557 סוסים ואת כח הפיתול ל-76 קג"מ דמיוניים (על ידי העלאת לחץ הטורבו מ-1 באר ל-1.3 באר). חוץ מסוסים יש במרצדס ML החדש גם מתלים אקטיביים, מערכת ייצוב חדשה וכמובן ערכות עיצוב למרכב ולסביבת הנוסעים. ובשורה תחתונה? 4.7 שניות ל-100 קמ"ש. המחיר בגרמניה כ-120 אלף אירו לגרסת הביצועים.

Check Also

ORA מרחיבה את ההיצע

ספורט סדאן רטרו-קופה שהיא גם הומאז' לדגמי הקלאסיות של אירופה. ORA ממשיכה בקו העיצוב יוצא הדופן ומשיקה בישראל את ה-07. המחיר מתחיל ב-195 אלפי שקלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 + seven =