יום חמישי , 28 מרץ 2024

סאנגיונג SUT 1 קונספט – כל הפרטים

לא מכבר סיפרנו לכם על ההשקה הצפויה של הטנדר העתידי של סאנגיונג, מחליף הקיירון המוכר גם במחוזותינו, שנקרא SUT 1 קונספט. אז עתה, לאחר ההשקה הרשמית והמלאה בתערוכת ז'נבה, הנה פרטים נוספים על הטנדר שבהחלט יכול להיות גם אקטואלי עבורנו, עת יחל הייצור הסדרתי והשיווק. ההשקה מעל לבימות ז'נבה שבשוויץ מעידה על כוונה לשווק את הטנדר הקוריאני גם באירופה, ואולי אף בארה"ב בנוסף לשוק המקומי של היצרנית השייכת כיום למהינדרה ההודית.

אז קודם כל המראה; האיורים שנחשפו בשעתו היו קרובים למדי למראה האמיתי ולטעמנו הרכב האמיתי אף יפה וקרבי יותר בעיצובו. הממדים המדויקים עומדים על חמישה מטר אורך (פחות ס"מ וחצי), 191 ס"מ רוחב ו-175.5 ס"מ גובה. בסיס הגלגלים עומד על 306 ס"מ האמורים לתרום הן למרווח פנים מספק בתא הנוסעים והן לארגז בגודל סביר.

המנוע איתו נחשף הקונספט הוא כפי שכבר דיווחנו: 2.0 ליטר טורבו-דיזל שעם החשיפה של הרכב פורסמו גם נתוני ההספק לגביו: 153 כוח-סוס ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ. המנוע עומד בתקני יורו 5. הגיר הוא אכן בעל 6 מהירויות ויוצע כאוטומטי או כידני. ההינע יהיה אחורי עם אופציה להנעה כפולה. השיווק באירופה לדגם הסדרתי מתוכנן להתחיל בתחילת 2012.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 − 13 =