יום חמישי , 28 מרץ 2024

פשיטה ישראלית ביוון

מדובר בקבוצת המתחרים הגדולה ביותר, והמנוסה ביותר, שיצאה למירוץ ראלי בינלאומי. ארבעה צוותי מכוניות (כשבכל רכב נהג ונווט) וארבעה אופנוענים יצאו בתחילת השבוע הבא להשתתף בראלי HELLAS (יוון). הראלי נערך במשך שישה ימים ועובר בממוצע כ-500 קילומטרים ליום.

צוות פוינטר בפעולה! מנוע דיזל של ב.מ.וו, שלדה מבניה עצמית והמון גביעים! צילום: אנמיק ריימנס
צוות פוינטר בפעולה! מנוע דיזל של ב.מ.וו, שלדה מבניה עצמית והמון גביעים! צילום: אנמיק ריימנס

צוות פוינטר בו נוהג רז הימן ומנווט הלל סגל עומד בפני משימה לא פשוטה – להגן על תארם כ"אלופי הבלקן" תואר בו זכו בשנה שעברה ובאותה שנה גם ניצחו את ראלי יוון. הצוות נוהג ברכב מבניה עצמית המנוע במנוע דיזל של ב.מ.וו.

עם ניסיון בראלי הפרעונים ובראלי דרך המשי מגיע צוות טלפארמה עם ניצן שקל כנהג ודובי נוימן שיינווט. הם נוהגים במיצובישי פאג'רו. הצוות הגיע למקום השלישי בראלי יוון לפני שנה.

פאג'רו נוסף נושא את הצבעים של צוות ARAN בו נוהג רועי שפירא ומנווט איתי מולדבסקי. עבור הצוות הזה, אשר מתחרה בישראל מזה כעשור, זה יהיה הראלי הבינלאומי השני.

וותיק הדקאר אביב קדשאי חוזר לזירת המירוצים על "דזרט וויוור" – כלי מקצועי שנבנה בסדנה. עם אביב ינווט יזהר ערמוני.

 

צוות קרנרג'י - דורון וינטר ברכיבה. גיחה בינלאומית ראשונה. צילום: ישי קינן (1)
צוות קרנרג'י – דורון וינטר ברכיבה. גיחה בינלאומית שניה. צילום: ישי קינן 

בין רוכבי האופנועים נמצא את נדב לוגסי, גם הוא וותיק דאקר ועם השתתפויות רבות במירוצי אנדורו בינלאומיים. דורון וינטר, ברק דודאי וצליל ונדרהורן – כולם רוכבים מנוסים שלהם זו ההשתתפות הבינלאומית הראשונה במירוץ ובמסגרת כה גדולה.

 

בראלי יוון יעברו המתחרים כ-13קטעי דירוג מדודים אשר יחד מרכיבים כמעט 1,300 קילומטרים תחרותיים. זאת, בנוסף לכ-1,000 קילומטרים נוספים של קטעי קישור מנהלתיים. בראלי משתתפים אופנועים, טרקטורונים, SBS, ורכבי 4X4 – בסה"כ כמעט 200 צוותים.

תוכלו לעקוב בזמן אמת אחר המתחרים בראלי באתר האירוע

בין נותני החסות למשלחת: פוינטר, CRENERGY, ICL, 3M, TOYO, XEDO ואחרים.

Check Also

קדימון לקסוס GX כל חדש

האם העיצוב הזוויתי של לקסוס GX החדש מרמז על המראה של טויוטה לנדקרוזר הבא? אחרי טויוטה טאקומה וה-GX של לקסוס, רק הפראדו נותר האחרון להתחדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 × one =