שבת , 20 אפריל 2024
רז הימן והלל סגל מובילים בדירוג הכללי בראלי בראסלאו 2015. צילום: Paolo Baraldi
רז הימן והלל סגל מובילים בדירוג הכללי בראלי בראסלאו 2015. צילום: Paolo Baraldi

ראלי ברסלאו – הישראלים בראש

כתב: ניר בן זקן צילם: Paolo Baraldi

בסיום היום השני לראלי ברסלאו פולין צמד הצוותים הישראלים רז הימן והלל סגל (פויינטר 3M) ואביב קדשאי ויזהר ערמוני (CRV) הפכו לשיחת היום. זאת בשל היותם המהירים ביותר, כך שחלקו הראשון של המירוץ הפך למעשה ל"דרבי" כחול לבן.
מחצבת הפחם שמדרום לליפציג שבמזרח גרמניה הייתה לארנה שאירחה את 140 צוותים מ-15 מדינות שונות שנלחמו בה כגלדיאטורים. צמד קטעי הדירוג; כ-80 ק"מ ביום הראשון למירוץ (יום שבת) ו-180 ק"מ בשני (יום ראשון) היו במתכונת של הקפות סביב לשבילים מהירים של המחצבה ויצרו פקקי תנועה שהזכירו את נתיבי איילון וכמויות אבק כמו בתרגיל אוגדת שריון בשיזפון.

אביב קדשאי ויזהר ערמוני מובילים את הדבוקה. צילום: Paolo Baraldi
אביב קדשאי ויזהר ערמוני מובילים את הדבוקה. צילום: Paolo Baraldi

ראשונים בקו הסיום היו רז והלל שמובילים כעת את הדירוג הכללי. זאת למרות תאונה קלה עם משאית מאן 8X8 שפגע ברכב המירוץ במהלך ניסיון עקיפה ודרש עבודת פחחות קלה למכסה המנוע שנעשתה בתנאי שטח. אביב ויזהר שסבלו מתקלות טכניות רבות במירוצים האחרונים בהם השתתפו, נהנים הפעם מפתיחה חלקה, קוצרים את הפירות של ההכנה המעמיקה של רכב המירוץ, ה"דזר ווריור" בחצי השנה האחרונה. נראה שגם הסרת החלודה לאחר שנה של היעדרות ממרוצי שטח כבר מאחוריהם ולקו הסיום ביום השני הגיעו רק 29 שניות לאחר רז והלל איתם ניהלו כאמור קרב צמוד אתמול (יום שני). בדירוג הכללי הם שניים כחמש דקות אחרי רז והלל שמובילים את המירוץ.

מקום שני בדירוג לדזרט וויריור של אביב ויזהר. צילום: Paolo Baraldi
מקום שני בדירוג לדזרט וויריור של אביב ויזהר. צילום: Paolo Baraldi

היום (יום שלישי) יחצו המתחרים את הגבול לפוליןף 460 ק"מ של נסיעה מנהלתית ולאחריה קטע דירוג לילי באורך 73 ק"מ שמהווה את אחד האתגרים הגדולים במירוץ. מלבד זאת לפניהם עומדים עוד כ-1,100 ק"מ של קטעי דירוג תחרותיים כך שלמרות הפתיחה המרשימה שום דבר עוד לא סגור.
אנחנו נמשיך לעדכן אתכם על ההתקדמות הצוותים הישראלים.

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen − twelve =