יום שישי , 29 מרץ 2024

שברולט טראקס בישראל. מכ-130 אלף שקלים

בתוך זרם של ג'יפוני-סופר-מיני שמגיע לישראל בעקבות ניסאן ג'וק המצליח, מגיע אלינו שברולט טראקס. מדובר בגרסה מוגבהת ומעוצבת כדבעי של מכונית הסופר מיני, שברולט סוניק (בחודש שעבר השקנו אותה כאן באתר, במסגרת ההשקה העולמית שהתקיימה בגרמניה. לעומת הערכות שדגם שברולט טראקס יעלה כ-140 אלף שקלים ויותר, מחירו הסופי זול יותר – בין כ-130 לכ-136 אלף שקלים.

שברולט טראקס - תחילת השיווק בישראל. המחיר בין 130 ל-136 אלפי שקלים. צילום: שברולט
שברולט טראקס – תחילת השיווק בישראל. המחיר בין 130 ל-136 אלפי שקלים. צילום: שברולט

מבחן רכב שברולט טראקס

מבחן רכב פיז'ו 2008

למרות לוק השטח, שברולט טראקס מיועד בעיקר לגבעות העיר ורגבי הסמטאות. אורכו 425 ס"מ בלבד אבל גובהו הוא 167 ס"מ, כך שהוא אמור להיות נוח לכניסה ויציאה, וגם לאפשר מבט גבוה על פקקי השדרות. שברולט טראקס מגיע עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר שמייצר 140 כ"ס ומומנט של 18.1 קג"מ ב-3,800 סל"ד. תיבת ההילוכים אוטומטית ויש לה שישה הילוכים.

שברולט טראקס - תחילת השיווק בישראל.בקרת שיוט, ממשק בלוטות' ומנוע 1.8ל' מוכר. צילום: שברולט
שברולט טראקס – תחילת השיווק בישראל.בקרת שיוט, ממשק בלוטות' ומנוע 1.8ל' מוכר. צילום: שברולט

רמת הגימור הבסיסית של שברולט טראקס, שנקראת LS, כוללת שש כריות אוויר, חיבור USB למערכת הקול ובקרת שיוט. גרסת ה-LT, היקרה ב-6,000 שקלים, כוללת גם מערכת קול מתקדמת יותר עם מסך מגע, מצלמת נסיעה לאחור, פנסי ערפל וחישוקי אלומיניום.

שברולט טראק מתחרה בישראל ברכבי פנאי במידת סופר מיני – ניסאן ג'וק, סקודה ייטי וגם רנו קפצ'ור. בקרוב יתחרו בו כלי רכב נוספים בפלח השוק המתפתח ובהם פיז'ו 2008, פורד אקוספורט, סוזוקי S קרוס ועוד כלי רכב דומים מבית הונדה, יונדאי וקיה. זה המקום לציין כי האופל מוקה – החולק רכיבים רבים עם שברולט טראקס יגיע אלינו לקראת סוף השנה הקלנדרית – כשהוא מצוייד בדור החדש של מנועי טורבו קטני נפח.

Check Also

הרכב הנמכר באירופה – אינו חשמלי

האירופאים מפנים עורף לרכב חשמלי? דאצ'יה סנדרו העממית היא המכונית הנמכרת ביותר באירופה מזה חודשיים ברצף, טסלה Y במקום השני ופולקסווגן גולף בשלישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

three × 2 =