יום חמישי , 28 מרץ 2024
הונדה CRV. בינתיים רק לשוק האמריקאי - השקה אירופאית לרכב הפנאי צפויה בסתיו הבא צילום: HONDA

הונדה CRV חדש – בינתיים רק בארה"ב

הונדה CRV. בינתיים רק לשוק האמריקאי - השקה אירופאית לרכב הפנאי צפויה בסתיו הבא צילום: HONDA

הונדה חשפה במסגרת תערוכת הרכב של לוס אנג'לס את הדור הרביעי של רכב הפנאי שלה CRV. מדובר בגרסה אשר תיוצר מיוחד לשוק האמריקאי ושיווקו יחל כבר בחודש הבא – 15 לדצמבר – כך לפי מקורות בהונדה ארה"ב.

• לגלריה של ההונדה CRV הנוכחית

אותם מקורות ידעו גם לספר שהגרסה האירופאית של ה-CRV, מפותחת לפי הצרכים השונים של השוק האירופאי וגם תיוצר באירופה במפעל הונדה באנגליה. השקת רכב הפנאי של הונדה לשוק האירופאי – ומכאן לישראל – צפויה להתקיים בסתיו 2012.

הונדה CRV 2012. רכב הפנאי של הונדה עבר שינויים קוסמטיים מקיפים. השקה אירופאית רק בעוד כשנה צילום: HONDA

באותה נשימה נציין שהונדה הציגה גרסה חשמלית ומוכנה ליצור של הג'אז הקטנה. לג'אז טווח של 200 ק"ל מחוץ לעיר או 122 ק"מ משולב עירוני/בינעירוני. בשלב ראשון היא תוצע בליסינג בלבד ללקוחות בקליפורניה ואורגון (בהן יש תשתית קיימת לכלי רכב חשמליים) מהקיץ הבא. עד 2013 יתרחב השיווק גם לשוק בחוף המזרחי. בהונדה יבחנו את קליטת הגא'ז (FIT בשוק האמריקאי) בקרב הלקוחות ומעריכים שכ-1,000 ג'אז חשמליים ימכרו בשלושת השנים הקרובות. הערכה מאד זהירה. לג'אז החשמלית שלושה מצבי נהיגה ומגיעה עם אפליקציה חכמה לסמארטפון כדי לעזור לך לעקוב אחרי מצב טעינת המצבר. לפי הונדה זמן הטעינה משקע של 240 וולט יקח עד שלוש שעות לסוללה ריקה.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 − two =