יום חמישי , 19 אוקטובר 2017
דף הבית » חדשות » החשמלית של ניסאן בבוץ
החשמלית של ניסאן בבוץ
שני מנועים חשמליים, גגון והרבה אופטיומיות - ניסאן ליף יוצאתת לראלי מונגוליה. צילום: ניסאן

החשמלית של ניסאן בבוץ


תומר הדר

ראשית, חשוב לנו להדגיש: אנחנו אנשים של שטח. אנחנו עוסקים ברכבי כביש שטח. ברכבי שטח. באופניים. סבבה? סבבה. כעת הבה נמשיך, כי יש לנו עבורכם סיפור על ניסאן ליף. חשמלית. ידידותית לסביבה. שקטה, חרישית, חסכונית וכיוצא בזאת. אם נשארתם אתנו, הנה עוד מידע: מדובר בניסאן ליף שטח. טוב, לא בדיוק שטח, ליף ראלי.

שני מנועים חשמליים, גגון והרבה אופטיומיות - ניסאן ליף יוצאתת לראלי מונגוליה. צילום: ניסאן

שני מנועים חשמליים, גגון והרבה אופטיומיות – ניסאן ליף יוצאתת לראלי מונגוליה. צילום: ניסאן

לניסאן ליף הזאת קוראים ניסאן ליף AT-EV וראשי התיבות מסמלים בעצם all terrain electric vehicle – כלומר רכב חשמלי לשטח. את הליף הספציפית הזו ניסאן בנתה ביחד עם סדנת RML, זו שאחראית על בניית הג'וק R – והמטרה היא להשתתף באופן מכובד, שקט וחסכוני בראלי מונגוליה שיתקיים השנה.

שני מנועים חשמליים, גגון והרבה אופטיומיות - ניסאן ליף יוצאתת לראלי מונגוליה. צילום: ניסאן

שני מנועים חשמליים, גגון והרבה אופטיומיות – ניסאן ליף יוצאתת לראלי מונגוליה. צילום: ניסאן

כיצד הליף תעשה זאת? קודם כל, היא מוגבהת. מעבר לכך, את חישוקי הגלגלים הרגילים החליפו חישוקים של ספידליין והצמיגים הידידותיים לסביבה הוחלפו בצמיגי שטח. ויש גגון לציוד כמו גם תאורת LED  ללילות. וכמובן שהספסל האחורי נזנח, אבל בפועל זה הכל. אין כאן שיפורים ברמה שהופכת את הליף למשהו שאינו, ובכן, ניסאן ליף. ובינתיים, עד נסיעת הבכורה הראלי ניסאן מפרסמת סרטון ראשון של הליף ראלי. רק שהפעם אין טעם לומר ש"כדאי לפתוח רמקולים", כי המנוע שקט יותר מאיתנו, אחרי שקלטנו שיש דבר כזה: ליף שעושה מרוצי ראלי.

שני מנועים חשמליים, גגון והרבה אופטיומיות - ניסאן ליף יוצאתת לראלי מונגוליה. צילום: ניסאן

שני מנועים חשמליים, גגון והרבה אופטיומיות – ניסאן ליף יוצאתת לראלי מונגוליה. צילום: ניסאן

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6