יום שלישי , 25 יולי 2017
דף הבית » חדשות » מיותר אך מעניין: פורשה גוררת איירבס
מיותר אך מעניין: פורשה גוררת איירבס
פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה

מיותר אך מעניין: פורשה גוררת איירבס


תומר הדר

מה עושה יצרן רכב שמעוניין בשיא גינס חביב על שמו? תשובה: מחבר מאחור וו גרירה. ולוו הגרירה מחבר מטוס איירבוס A380 . כך בדיוק עשתה בשבוע שעבר פורשה, שקבעה שיא גינס בגרירת..אה..מטוס, לאחר שקאיין S  גררה את האיירבוס (השוקל כ-280 טונות) למרחק של 42 מטרים. "אבל רגע", שואלים הקוראים המבינים: "קאיין S בעל מנוע בנזין או קאיין S בעל מנוע דיזל?".

פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה

פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה

מזראטי לבנטה נשמעת נפלא
נהיגה בסיטרואן C3 החדשה

שאלה מצוינת! כדי להמחיש ששניהם טובים, השתמשה פורשה גם בקאיין S  בנזין וגם בקאיין S  דיזל לגרירת המפלצת המעופפת של אייר פראנס. כך שהקאיין דיזל גרר את המטוס באמצעות 380 סוסיו-והבנזין באמצעות 560 סוסיו גם הוא.

פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה

פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה

חשוב לציין שהרכבים הם סטנדרטיים לחלוטין והשינוי היחיד שבוצע בהם היה חיזוק של וו הגרירה. זוהי הנקודה בה הקורא הסביר סובר:"ואז המנועים התפרקו, הגירים התבשלו, הדיפרנציאלים התפוררו", ובכן, לא בדיוק. אחרי שצמד הקאיין סיימו במלאכת הגרירה, הם פשוט התנתקו מהאיירבוס ונסעו הביתה כשעתידם להימכר כרכבי הדגמה משומשים של המפעל – מובטח.

פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה

פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה

 

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6