יום שישי , 26 מאי 2017
דף הבית » חדשות » וידאו: ריינג' רובר וולאר
וידאו: ריינג' רובר וולאר
ריינג' רובר וולאר. נמוך רחב וספורטיבי - כניסה חדשה ומפתיעה באגרסיביות שלה לקו הדגמים של ריינג' רובר. צילום: לנד רובר

וידאו: ריינג' רובר וולאר


רוני נאק

לנד רובר, שלהוטה להגדיל את נתח השוק שלה הן בארה"ב והן באירופה הציגה בלילה באופן רשמי את הוולאר, שמיועד להיות ממוצב מעל האיווק. הוולאר, שם שמוכר היטב לחובבי המותג ולא בכדי-זהו שמו של אב הטיפוס הראשון של הריינג' רובר. ריינג' רובר וואלר משתרע על-4,803 מילימטרים. אורך בסיס הגלגלים הוא-2,874 מילימטרים והרוחב הוא 1,903 מילימטרים. גובהו, במפתיע, הוא-1665 מילימטרים בלבד, כלומר מדובר ברכב שנמוך ב-245 מילימטרים מן הריינג' רובר הרגיל. המשמעות היא שהוולאר ימוצב מול רכבי כביש שטח כדוגמת היגואר F PACE- (עמו הוא חולק פלטפורמה), ופורשה מקאן.

מבחן דרכים פורשה מקאן מול יגואר F-PACE

חסוך אלפי שקלים בקניית רכב חדש

בפנים, ריינג' רובר וולאר מצויד בצמד מסכי מגע בקוטר 10 אינץ' ופנים שבלנד רובר מדגישים שהוא "נטול מתגים", אולי חוץ ממערכת השליטה במתלים באמצעות מערכת שבלנד רובר מכנים Configurable Dynamics, המאפשרת שליטה במתלים כמובן.

היצע המנועים הראשוני כולל מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק 180 כוחות סוס. לצידו מוצעת גרסת דיזל נוספת של אותו מנוע-המפיקה 240 כוחות סוס. היצע מנועי הבנזין כולל גרסה בנפח 2.0 ליטרים המפיקה 250 כוחות סוס וכמובן גם V6 בנפח 3.0 ליטרים בשתי גרסאות: 300 ו-380 כוחות סוס.

למי שחשב שריינג' רובר וולאר אינו מסוגל לרדת לשטח, בלנד רובר מדגישים שמרווח הגחון של הגרסאות הרגילות הוא 213 מילימטרים ואילו בגרסאות בעלות מתלי אוויר צומח מרווח הגחון ל-250 מילימטרים. זה מספיק לגיחת שבילים נמרצת. המפרט מוותר על תיבת העברה ועל LOW שלא מתאים בהקשר הספורטיבי של הרכב הזה.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6