יום שישי , 26 אפריל 2024
חברה ישראלית בשם REGO משווקת ערכת מתלים נפרדים לג'יפ רנגלר JK. צילום: REGO
חברה ישראלית בשם REGO משווקת ערכת מתלים נפרדים לג'יפ רנגלר JK. צילום: REGO

וידאו: REGO משפרת את הרנגלר

רוני נאק

תערוכת SEMA היא כמובן המכה של חובבי השיפורים. כפי שדיווחנו לכם במהלך הימים האחרונים רוב יצרני הרכב הסתערו על התערוכה בארנקים שלופים, אך מעבר לכך, עיקר המיקוד היה כמובן בשיפורים ואחד הרכבים המשופרים ביותר היה כמובן הרנגלר. והנה, בפורומים אמריקאיים עלה שוב ושוב שם חדש: REGO.

נשמע אמריקאי? כן, עד ששומעים את העברית. ומבינים ש- REGO היא חברה ישראלית למהדרין החושפת ב- SEMA מוצר מעניין במיוחד: מערכת מיתלים נפרדים לרנגלר JK.

כיצד זה עובד? את צמד הסרנים החיים של הרנגלר מחליף מתלה בעל צמד ציריות (בדיוק כמו IFS)-כאשר הציריות עצמן יוצאות מיחידת הינע שמזכירה באופן הפעולה סרן פורטאלי. נשמע מסובך? – ובכן, זה לא. סרטון ההדגמה של REGO  מדגים היטב כיצד עושים זאת (את הנופים אתם כבר מזהו, זה לא נבאדה, זה בישראל).

איור המתאר את תנועת הציריות המוצלבות על פני כל מהלך המתלה. איור: REGO
איור המתאר את תנועת הציריות המוצלבות על פני כל מהלך המתלה. איור: REGO

פרטים רבים על החברה הצעירה עדיין אין. על פי אתר REGO- מדובר בחברה שהוקמה על ידי איציק מיני, המוכר היטב לכל חובב רכבי שטח, טל רוסו ואלי ירקוני. אתר החברה מתאר שלל רכבי שטח עתידיים לאפליקציות צבאיות (בעלות הנעה היברידית) ואנחנו מפתחים קוצים בישבן לקראת נסיעת מבחן.

איור לרכב מבצעי עתידי עם הנעה היברידית, מתלים נפרדים, ותצורה מודולארית המאפשרת התאמה למגוון משימות, חימוש ודמיון. איור: REGO
איור לרכב מבצעי עתידי עם הנעה היברידית, מתלים נפרדים, ותצורה מודולארית המאפשרת התאמה למגוון משימות, חימוש ודמיון. איור: REGO

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twenty − 18 =