יום שני , 23 אוקטובר 2017
דף הבית » חדשות » סיאט אטקה משופר יותר
סיאט אטקה משופר יותר
סיאט אטקה של סדנת JE מקבל תוספת של 20 כ"ס למנוע הדיזל למניין של 210 כ"ס, ערכת מתלים וטיפול קוסמטי עדין. צילום: JE DESIGN

סיאט אטקה משופר יותר

תומר הדר

רק השבוע סיפרנו לכם על הצגת סיאט אטקה בישראל וכבר יש מי שמנסה לקחת את סיאט אטקה קצת יותר רחוק: JE DESIGN  הגרמנית, שמתמחה במוצרי פולקסווגן אאודי הציגה את מה שהחברה טוענת שהוא קיט הטיונינג הראשון לסיאט אטקה, שמיועד לטפל הן בעיצוב (השמרני. הלו, זה סיאט) והן בביצועים.

סיאט אטקה של סדנת JE מקבל תוספת של 20 כ"ס למנוע הדיזל למניין של 210 כ"ס, ערכת מתלים וטיפול קוסמטי עדין. צילום: JE DESIGN

סיאט אטקה של סדנת JE מקבל תוספת של 20 כ"ס למנוע הדיזל למניין של 210 כ"ס, ערכת מתלים וטיפול קוסמטי עדין. צילום: JE DESIGN

קודם כל מכאניקה: הקיט כולל מיפוי מחדש למנוע הדיזל הבכיר, שמעלה את הספקו מ-190 כוחות סוס ל-210. מבחינת מתלים, הקיט מאפשר בחירה בקפיצי הנמכה פרוגרסיביים שמנמיכים את האטקה ב-30 מילימטרים ומיועדים לעבוד עם הבולמים המקוריים. את המרווח שהצטמצם בין הגלגל לכנף ממלאים חישוקי 20 אינץ' (יש גם 21) בצבע שחור גרפיט ןמערכת פליטה משודרגת, שהחברה לא בדיוק מפרטת את קוטרה ואת מאפייניה.

סיאט אטקה של סדנת JE מקבל תוספת של 20 כ"ס למנוע הדיזל למניין של 210 כ"ס, ערכת מתלים וטיפול קוסמטי עדין. צילום: JE DESIGN

סיאט אטקה של סדנת JE מקבל תוספת של 20 כ"ס למנוע הדיזל למניין של 210 כ"ס, ערכת מתלים וטיפול קוסמטי עדין. צילום: JE DESIGN

בחזית הקוסמטית מספקת JE  ספוילר אחורי צנוע וזהו בעצם. דווקא הינו מצפים מהאפטרמארקט שיעניק לסיאט אטקה קצת הרפתקנות שחסרה לה מהמפעל, אבל זה רק אנחנו.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6