יום שלישי , 19 מרץ 2024
רכבי חילוץ והצלה מקוריים של סקודה - איבזור והתקנה ישירות מהמפעל לשוטר. צילום: סקודה
רכבי חילוץ והצלה מקוריים של סקודה - איבזור והתקנה ישירות מהמפעל לשוטר. צילום: סקודה

סקודה קודיאק למשטרה

תומר הדר

סקודה קודיאק הצליח להתברג בשוק הרכב הישראלי במקום מרשים למדי, בין היתר הודות לגרסאות הנעה כפולה ושפע של מנועי דיזל ובנזין/ אך כעת סקודה מעוניינת להרחיב את ההיצע אפילו יותר – ולהיכנס לשוק השיטור, החילוץ וההצלה.

• חסוך אלפי שקלים בקניית רכב חדש – למשל 13,720 שקלים על סקודה אוקטביה

 

לשם כך, סקודה חשפה את גרסת האמבולנס/ניידת של הקודיאק, הכוללת בין היתר אלטרנטור משודרג, תאורת LED בפגוש ובחלון הקדמי המיועדת לאיתות (בעברית אנחנו קוראים לזה צ'קלאקה) ומנוע דיזל בנפח 2.0 ליטרים והנעה כפולה.

רכבי חילוץ והצלה מקוריים של סקודה - איבזור והתקנה ישירות מהמפעל לשוטר. צילום: סקודה
רכבי חילוץ והצלה מקוריים של סקודה – איבזור והתקנה ישירות מהמפעל לשוטר. צילום: סקודה
מבחן דרכים סקודה קודיאק אקסקלוסיב
סקודה קודיאק מול מיצובישי אאוטלנדר מול ניסאן אקסטרייל

בשונה מיצרנים אחרים, שמספקים מכוניות סטנדרטיות, שרק לאחר המסירה עוברות את כל השינויים הנדרשים כדי להפוך לניידת, בסקודה הרכב מסופק כשהוא כבר מוכן לפעילות משטרתית או לסירוגין כדי לשמש כאמבולנס. אנחנו יכולים רק לקוות שאולי זה יעבוד גם בארץ. אחרי הכל – יש לסקודה היסטוריה עם ניידות וכיום גם טויוטה ראב 4 משרת במשטרה.

Check Also

רוביקון 392 הסוף

אדיוס ל-המי V8 ברנגלר רוביקון. שלום להוריקן הטורי וכפול המגדשים. JEEP מוציאה מהדורת סיום לרנגלר 392 כשבאופק כבר נראה ההוריקן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 × two =