יום רביעי , 22 נובמבר 2017
דף הבית » חדשות » רק יפני?
רק יפני?
סובארו אפשרה לעובדים לא מוסמכים לבצע בדיקות סופיות. הריקול בדרך? צילום: SUBARU AU

רק יפני?

• פרטים נוספים עשויים להתפרסם עוד היום

• אירוע דומה אצל ניסאן הביא לעצירת מפעלים

רוני נאק

סובארו התירה לעובדי קו יצור לא מוסמכים לבצע ביקורות סופיות לכלי הרכב במפעליה ביפן. כך פורסם הבוקר ב-NIKKEI AR. לפי הפרסומים חקירה פנימית חשפה כי עובדים אשר היו עדיין בתהליך הכשרתם הם אלו אשר ביצעו בפועל את הבדיקות הסופיות של כלי הרכב אשר יצעו משערי המפעל ב-GUNMA יפן. לפי המקור אותו מצטטים העיתונים פרטים נוספים צפויים להיחשף עוד היום.

סובארו אפשרה לעובדים לא מוסמכים לבצע בדיקות סופיות. הריקול בדרך? לרוחב כל קו הדגמים במשך 3 עשורים. צילום: SUBARU

סובארו אפשרה לעובדים לא מוסמכים לבצע בדיקות סופיות. הריקול בדרך? לרוחב כל קו הדגמים במשך 3 עשורים. צילום: SUBARU

סובארו עוד לא קבלה את ההחלטה האם לבצע ריקול או להעביר את כלי הרכב בדיקת איכות נוספת – ההערכות הן כי מדובר בכ-400,000 מכוניות. לפי המקור, הנוהג הזה (בו עובדים שטרם הוסמכו מבצעים בדיקות סופיות) קיים מזה כשלושה עשורים.

זו מכה שניה למוניטין האמינות של כלי הרכב מיפן אחרי שמוקדם יותר החודש ניסאן עצרה בפועל את היצור במפעליה ביפן המיצרים לשוק המקומי, בעקבות התגלית שעובדים שלא מוסמכים ביצעו בדיקות איכות.

ספקית הפלדה KOBE זייפה את נתוני האיכות של חומרי הגלם. צילום מסך: BLOOMBERG

ספקית הפלדה KOBE זייפה את נתוני האיכות של חומרי הגלם. צילום מסך: BLOOMBERG

פרשה נוספת היא של ענקית הפלדה KOBE מספקיות חומר הגלם הגדולות לתעשיית הרכב היפנית, וכמה מותגים אירופאים (בהם פורד) במסגרתה התגלה כי זויפו מסמכים הנוגעים לעמידות ולאיכות של כמה ממוצריה המיועדים לתעשיית הרכב והתעופה  – אלו מיהרו לבדוק את ההשפעה הבטיחותית.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6