יום שישי , 29 מרץ 2024
טנדר פולקסווגן אמארוק 6V - 224 כ"ס כמעט 60 קג"מ ו-250 אלפי שקלים. צילום: פולקסווגן
טנדר פולקסווגן אמארוק 6V - 224 כ"ס כמעט 60 קג"מ ו-250 אלפי שקלים. צילום: פולקסווגן

פולקסווגן אמארוק חוזר עם 6V אימתני

רוני נאק

לאחר היעדרות קצרה, פולקסווגן אמארוק חוזר לישראל, הפעם במיצוב גבוה יותר. כזכור, פולקסווגן אמארוק עשה עליה לישראל לפני מעל ארבע שנים ומוצב דאז כחלופה "פרמיומית" לטויוטה היילקס ואיסוזו די מקס. שיווק האמארוק הופסק לאחר מספר שנים – אך כעת הוא חוזר, כשבאמתחתו גרסה משושת צילינדרים המיועדת למצב אותו מעל המתחרים מיפן.

פולקסווגן אמארוק שישווק מעתה בישראל מצויד במנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים המפיק 224 כוחות סוס ו-56 קג"מ המוזנים אל צמד הסרנים דרך תיבה אוטומטית פלנטארית בעלת שמונה מהירויות (הסרן האחורי כולל גם נעילה, אך אין LOW). פולקסווגן אמארוק מכוון מראש למקומות הגבוהים יותר בשוק- וישווק בישראל רק ברמת הגימור הייליין, במחיר 249,900 שקלים.

טנדר פולקסווגן אמארוק 6V - 224 כ"ס כמעט 60 קג"מ ו-250 אלפי שקלים. צילום: פולקסווגן
טנדר פולקסווגן אמארוק 6V – 224 כ"ס כמעט 60 קג"מ ו-250 אלפי שקלים. צילום: פולקסווגן

ממדי האמארוק נשארו ללא שינוי עם אורך של 5,254 מ"מ, גובה של 1,834 מ"מ, רוחב של 1,954 מ"מ ומרחק הסרנים עומד על 3,097 מ"מ. האמארוק מוצע בגרסת דאבל קבינה עם ארגז באורך 1,555 מ"מ ורוחב של 1,620 מ"מ. משקל הרכב עומד על 2,230 ק"ג, עם יכולת העמסה של בין  690-828 ק"ג המספקים משקל כולל של 2,920-3080 ק"ג.

רמת הגימור הייליין, היחידה שמשווקת בישראל, כוללת חיישני חניה קדמיים ואחוריים, פנסי הלוגן כפולים קדמיים עם תאורת נהיגת יום ייעודית, פנסי ערפל קדמיים מתכווננים בפניות ופנס ערפל אחורי, חלונות מבודדי חום לנוסעים וכהים לנוסעים מאחור, מושב הנהג והנוסע בצמוד לו מתכווננים לגובה, יחידת אחסון מתחת למושבי הנהג והנוסע שלידו, ספסל אחורי עם 3 מושבים כשמושבי הספסל האחורי מתקפלים מעלה 1+2, הגה כוח מתכוונן לגובה ולעומק מצופה עור ושליטה על מערכת השמע,.  ידית הילוכים ובלם יד מצופי עור, מערכת שמע Composition Media הכוללת 6 רמקולים ומסך מגע 6.33", דיבורית BT, שקעUSB , שקע 12V, מערכת פקודות קוליות Voice Control, מערכת בקשת שיוט ומערכת Mobileye.

 

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

One comment

  1. מי בכלל ירצה לקנות רכב כזה יקר בלי מערך שלם של אבזרי הבטיחות המגיעים היום?

להגיב על אמנון לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 × one =