יום שני , 2 דצמבר 2024
ניר דקל מנכ"ל אינפינטי צילום: יח"צ

אינפיניטי תוקפת

ניר דקל מנכ"ל אינפינטי צילום: יח"צ

מנכ"ל אינפינטי ישראל, ניר דקל: "מסקר שערכה אינפיניטי בקרב קהל הלקוחות הקיים עולה כי כוחו ובידולו של המותג הוא בדגמים- העיצובים המיוחדים והבולטים שלו". לדברי דקל, מוחצנותו של הרכב ועוצמתו הם אשר מביא את הבידול והשינוי בינו לבין יתר מותגי הפרימיום בשוק הרכב בישראל.
המטרה העיקרית של הקמפיין יהיה יצירת בידול למותג אשר מתמודד מול מותגים ותיקים הנמצאים בקונצנזוס. הבשורה של אינפיניטי היא עיצוב יוצא דופן, עוצמה והחדשנות מול מתחרים המזוהים כמותגים מאופקים ומסורתיים.
לאחר בחינת השוק המקומי, החליטה הנהלת אינפיניטי ישראל לאמץ את האסטרטגיה של המותג באירופה: התמקדות באינדיווידואליזם. לדברי ניר דקל: "הדור הצעיר והעצמאי של אנשי העסקים שהצליחו בכוחות עצמם מחפשים את הדבר הבא גם בסגנון החיים שלהם והפתרון שלנו מתאים כי האלטרנטיביות המסורתיות יוצרות ריגושים מוגבלים בלבד".

אינפיניטי FX תמצית המותג צילום: יצרן

הקמפיין נאמד בעלות של כ – 2 מיליון שקל ויכלול מודעות העיתונות הכתובה , אינטרנט ושילוט קירות בעיקר באזורים של קהל היעד:
הסיסמא שתוביל את הקמפיין:
infiniti – you made it yourself


Check Also

סובארו תחשוף פורסטר היברידי

מערכת ההנעה ההיברידית החדשה מגיעה גם לשרת סובארו פורסטר. חשיפה עולמית רק בעוד יומיים בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *