יום שלישי , 20 אוגוסט 2019
ראשי » חדשות » בנטלי בנטאיגה משופר
סדנת השיפורים "סטארטק" מטפלת ברכב הפנאי בנטלי בנטאיגה. 700 כ"ס, מפלטי טיטאניום, מתלי אוויר מונמכים ועוד. צילום: סטארטק
סדנת השיפורים "סטארטק" מטפלת ברכב הפנאי בנטלי בנטאיגה. 700 כ"ס, מפלטי טיטאניום, מתלי אוויר מונמכים ועוד. צילום: סטארטק

בנטלי בנטאיגה משופר

תומר הדר

נסו, אם תוכלו, לשוות בנפשכם את גודל הבושה: לכל שכניכם באיחוד האמירויות יש רכב כביש שטח: בנטלי בנטיאגה, לשימוש כשהפרארי במוסך. וגם לכם. אתם יוצאים בבוקר, סוחטים לכם כוס נפט גולמי, יוצאים לרחוב – ולכולם יש את אותו בנטלי בנטיאגה. בעיה.

סדנת השיפורים "סטארטק" מטפלת ברכב הפנאי בנטלי בנטאיגה. 700 כ"ס, מפלטי טיטאניום, מתלי אוויר מונמכים ועוד. צילום: סטארטק
סדנת השיפורים "סטארטק" מטפלת ברכב הפנאי בנטלי בנטאיגה. 700 כ"ס, מפלטי טיטאניום, מתלי אוויר מונמכים ועוד. צילום: סטארטק

אלא אם תדרשו שהבנטיאגה שלכם תעבור בדרכה אליכם בסדנת סטארטק. חשוב לציין שבנטלי עצמה עושה כמיטב יכולתה להבדיל בין בנטיאגה לבנטיאגה, באמצעות חטיבת האבזור מולינר- שכפי שסיפרנו לכם השבוע הוציאה אפילו רמת גימור מיוחדת לדייגים, אבל בתכלס, מי רוצה לדוג במפרץ הפרסי, ומה יש שם בכלל לדוג? במפרץ הפרסי רוצים סוסים. הרבה סוסים. ושיהיה מהר.

סדנת השיפורים "סטארטק" מטפלת ברכב הפנאי בנטלי בנטאיגה. 700 כ"ס, מפלטי טיטאניום, מתלי אוויר מונמכים ועוד. צילום: סטארטק
סדנת השיפורים "סטארטק" מטפלת ברכב הפנאי בנטלי בנטאיגה. 700 כ"ס, מפלטי טיטאניום, מתלי אוויר מונמכים ועוד. צילום: סטארטק

מבחן רכב דאצ'יה דאסטר מול סובארו XV

מבחן רכב דאצ'יה דאסטר מול סוזוקי ג'ימני

וזה בדיוק מה שסטארטק עושה: מחלצת סוסים. לכן, עבור לקוחות ש-600 הסוסים של מנוע ה-W12 של בנטלי לא ממש מספיק יש כמה חבילות טיונינג. החבילה הבסיסית מוסיפה צ'יפ קטן וחמוד שמחלץ 50 כוחות סוס צנועים מן המנוע. החבילה הבכירה, שכוללת מערכת פליטה מטיטניום ומשחקי מחשב הרבה יותר רציניים מביאה את הבנטיאגה לכמעט 700 כוחות סוס, כדי שבן טלאל יקנא בבן טיאגה. ויש גם מתלי אוויר מונמכים כמובן, בודיקיט כולל פגוש קדמי ואחורי עם פתחי איוורור מוגדלים למערכת הקירור, כמו גם חישוקי גלגלים בקוטר 23 אינץ', שיהיה על הדרך.

צפו גם בזה

ב.מ.וו X5 פלאג-אין הייבריד החדש. 600 אלף שקלים, 400 כוחות סוס, 61 קג"מ ו-16 רמקולים. צילום: BMW

ב.מ.וו X5 פלאג-אין – החל ב-600,000 שקלים

PHEV - תנאי מקדים בקבוצת הפרימיום - מגיעה למשבצת של ב.מ.וו X5 החדש. אולי זה יעיר את קבוצת הפרימיום המנומנמת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

thirteen + two =