יום חמישי , 25 אפריל 2024

דה-תומאסו דה-ויל: אקזוטיקה חדשה לשטח

לפני כעשרה ימים חשפנו כאן פרטים ראשונים אודות הקאמבק המתוכנן של מותג-העל האיטלקי דה-תומאסו; הבאנו אז וידאו קצרצר מהטרום-השקה הכמעט-חשאית של רכב קונספט מגודל בסגנון ב.מ.וו GT-5 שנחשף ברומא, עם הפרטים שפורסמו בשעתו.

בין היתר נודע הקונספט בשם דה-תומאסו SLC. עתה, עם ההשקה הרשמית והמלאה של הקונספט בז'נבה, נוכל לעדכן עוד פרטים לגבי הקרוסאובר כפול-ההנעה המפואר החדש מאיטליה.

ראשית, השם בו בחרו אנשי דה-תומאסו להשיק את הקונספט הראשון שלהם מאז הופסק הייצור בחברה ב-2004 אינו SLC אלא דה-ויל (Deauville), שם סדאן מפוארת שיוצרה על-ידי החברה בעבר. הדה-ויל הנו שעטנז של קרוסאובר, SUV וסדאן-קופה מגודלת עם הנעה כפולה ואופציה לשני מנועים לבחירה: 2.8 ליטר V6 טורבו-בנזין עם 300 כוח-סוס ו-V8 עם 550 כוח-סוס שנפחו לא פורסם. מקור שני המנועים לא פורסם אף הוא, וסביר להניח שלא פותחו על-ידי החברה הקטנה. בהחלט ייתכן שישנה קרבה גנטית כלשהי בין הדה-ויל החדש לבין קאדילאק SRX שהשמועות מלמדות שלא מעט הושאל מרכב השטח האמריקאי היוקרתי בתכנון ובניית האקזוטיקה האיטלקית החדשה.

עם ההשקה פרסמה החברה על כוונה לייצר 3,000 דה-תומאסו במפעלי פינינפארינה לשעבר בליוורנו ובטורינו כאשר בנוסף לדה-ויל מתוכננות גם סדאן וגם קופה ספורטיבית. שיווק הגרסה המוכנה לייצור מתוכננת להתחיל במהלך הרבעון הראשון של 2012.

Check Also

סיטרואן C3 איירקרוס מקבל 7 מושבים

מה זה קטן ועם 7 מושבים? סיטרואן C3 איירקרוס. כך לפחות מבטיחה היצרנית לגבי הדור הבא של הדגם אשר עתיד להגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 + 3 =