יום שלישי , 23 אפריל 2024
טויוטה היילקס RUGGED X
יותר קשוח: טויוטה היילקס rugged x זוכה לתוספת שנורל, פגוש, ועוד

היילקס מוקשח: באוסטרליה קוראים לזה RUGGED

תומר הדר

מעטים הם הדברים בעולמנו שעל מידת קשיחותם האגדית אין עוררין: ליאם ניסן בכל סרט שבו חטפו לו מישהו, מיסטר טי בצוות לעניין, הר ראשמור- וגם טויוטה היילקס, שזכה למעמד כמעט אגדי ברחבי העולם כסמל לקשיחות בלתי מתפשרת.

ובכן, כעת מתברר שישנן מדינות שבהן לוקחים את ההיילקס צעד אחד קדימה- ומשווקים אותו כשהוא קשוח כבר מהסוכנות. ראו ערך אוסטרליה, שם ההיילקס משווק בגרסה שמכונה RUGGED X. מה הופך את ההיילקס RUGGED X  ליותר קשוח מהיילקס רגיל? התשובה: האביזרים. ראשית ישנו השנורקל. ומעבר לכך, יש פגוש קדמי מאסיבי יותר, גריל קדמי בעיצוב שונה ולד באר בפגוש הקדמי, כמו גם מיגון גחון. לדברי מנהל השיווק והמכירות של טויוטה אוסטרליה, שון הנלי: "רוכשי היילקס דורשים עוד אביזרים. למעשה, הם מוציאים יותר על אביזרים בהיילקס מאשר הם מוציאים על אביזרים בכל רכב אחר בהיצע הדגמים של טויוטה", ציין הנלי, כנראה במבטא אוסטרלי עמוק. לדבריו: "ההיילקס RUGGED X יאפשר ללקוחות לייצר הצהרה באמצעות הקשיחות והיכולת המוגברת, הנוחות, הפרקטיות והבטיחות שהופכים את ההיילקס למספר אחד". מכיוון שככל הנראה הוא דיבר במבטא אוסטרלי, אנחנו בהחלט מאמינים. לפחות עד שנוסיף להיילקס קיט הגבהה רציני.

היילקס RUGGED X
קשוח מוקשח: פגוש קדמי אגרסיבי ולד באר עושים את העבודה

 

Check Also

אדיוס סאנגיונג שלום KGM

החל ב-260 אלפי שקלים לרקסטון שמקבל לא רק מתיחת פנים אלא גם שם חדש על הגריל: KGM. אז שכחו מסאנגיונג יש עכשיו מותג חדש בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

three + two =