סדנת ICON עשתה לעצמה שם כמי שלוקחת עיצובים קלאסיים ויוצרת אותם מחדש כחבילה סופר-איכותית המאגדת טכנולוגיות רכב מודרניות עם עבודות אומנות בסגסוגות, עור ועץ. הם החלו כמוסך בלוס אנג'לס שמתקן ג'יפים של טויוטה מסדרת FJ, החלו לייצר בעצמם ולשפר את רכבי השטח הקשוחים האלו, ובשנים האחרונות החלו אף להמציא עצמם מחדש כשאימצו את הקונספט הזה למכוניות אמריקאניות קלאסיות למשל ג'יפ CJ2 ולאחרונה גם פורד ברונקו – מהדור הראשון.
אלא שמתחת למרכב הקלאסי – ייצור חדש כמובן מאלומיניום – תגלו מנוע מודרני של פורד – כזה המשרת בדרך כלל בדור האחרון של מוסטאנג GT, 8V בריא עם תזמון שסתומים משתנה ותפוקה של 415 כ"ס ו-40 קג"מ. תיבית ההילוכים הסטנדרטית מגיעה מאייסין היפנית ועם חמישה הילוכים, ויש גם אופציה לתיבה אוטומטית של פורד עם ארבעה הילוכים. תיבת ההעברה (טרנספר) הוא יחידה רצינית מאד של אטלס עם LOW בעל יחד זחילה של 3:1. זה מקנה לסרנים (דנה 60 מאחור עם LSD ודנה 40 בחזית) יש אופציה לנועלי דיפ' של ARB. כל הטוב הזה תלוי על קפצים של אייבך ובולמים מ-FOX – למהלך מתלה של כ-30 ס"מ בכל פינה.
בין הפריטים ש-ICON גאים בהם אפשר למנות ידיות דלת מגוש מתכת מכורסם אחד, כך גם תושבות ה-GPS, ואפילו מנופי האיתות ומוט ההילוכים. לוח המחוונים אנאלוגי-דיגיטאלי, וכל התאורה מבוססת LED וקסנון.
• ל-ICON יש גם אופניים חשמליים
כמו כל כלי רכב שמיוצר במספרים מוגבלים מאד ובהזמנה מראש – גם כאן האופציות להתאמה אישית על ידי הלקוח תלוית רק בעומק הארנק שלו. מחיר הבסיס הוא כ-150 אלפי דולרים.