יום רביעי , 21 אוגוסט 2019
ראשי » חדשות » וידאו: ICON ברונקו גורם לנו לרייר
אייקון ברונקו - יום אחד כשאהיה גדול...צילום: ICON
אייקון ברונקו - יום אחד כשאהיה גדול...צילום: ICON

וידאו: ICON ברונקו גורם לנו לרייר

סדנת ICON עשתה לעצמה שם כמי שלוקחת עיצובים קלאסיים ויוצרת אותם מחדש כחבילה סופר-איכותית המאגדת טכנולוגיות רכב מודרניות עם עבודות אומנות בסגסוגות, עור ועץ. הם החלו כמוסך בלוס אנג'לס שמתקן ג'יפים של טויוטה מסדרת FJ, החלו לייצר בעצמם ולשפר את רכבי השטח הקשוחים האלו, ובשנים האחרונות החלו אף להמציא עצמם מחדש כשאימצו את הקונספט הזה למכוניות אמריקאניות קלאסיות למשל ג'יפ CJ2 ולאחרונה גם פורד ברונקו – מהדור הראשון.


אלא שמתחת למרכב הקלאסי – ייצור חדש כמובן מאלומיניום – תגלו מנוע מודרני של פורד – כזה המשרת בדרך כלל בדור האחרון של מוסטאנג GT, 8V בריא עם תזמון שסתומים משתנה ותפוקה של 415 כ"ס ו-40 קג"מ. תיבית ההילוכים הסטנדרטית מגיעה מאייסין היפנית ועם חמישה הילוכים, ויש גם אופציה לתיבה אוטומטית של פורד עם ארבעה הילוכים. תיבת ההעברה (טרנספר) הוא יחידה רצינית מאד של אטלס עם LOW בעל יחד זחילה של 3:1. זה מקנה לסרנים (דנה 60 מאחור עם LSD ודנה 40 בחזית) יש אופציה לנועלי דיפ' של ARB. כל הטוב הזה תלוי על קפצים של אייבך ובולמים מ-FOX – למהלך מתלה של כ-30 ס"מ בכל פינה.

אייקון BR. עבודת יד והתאמה אישית - כל היחידות מיוצרות בסדנה בלוס אנג'לס בהזמנה מראש - האופציות תלוית בעומק התקציב. צילום: ICON
אייקון BR. עבודת יד והתאמה אישית – כל היחידות מיוצרות בסדנה בלוס אנג'לס בהזמנה מראש – האופציות תלוית בעומק התקציב. צילום: ICON

בין הפריטים ש-ICON גאים בהם אפשר למנות ידיות דלת מגוש מתכת מכורסם אחד, כך גם תושבות ה-GPS, ואפילו מנופי האיתות ומוט ההילוכים. לוח המחוונים אנאלוגי-דיגיטאלי, וכל התאורה מבוססת LED וקסנון.

ל-ICON יש גם אופניים חשמליים

הטויוטה FJ של ICON

כמו כל כלי רכב שמיוצר במספרים מוגבלים מאד ובהזמנה מראש – גם כאן האופציות להתאמה אישית על ידי הלקוח תלוית רק בעומק הארנק שלו. מחיר הבסיס הוא כ-150 אלפי דולרים.

מינימאליזם מאקסימאלי. אייקון BR, הומאז' לפורד ברונקו של שנות ה-70'. צילום: ICON
מינימאליזם מאקסימאלי. אייקון BR, הומאז' לפורד ברונקו של שנות ה-70'. צילום: ICON

צפו גם בזה

ב.מ.וו X5 פלאג-אין הייבריד החדש. 600 אלף שקלים, 400 כוחות סוס, 61 קג"מ ו-16 רמקולים. צילום: BMW

ב.מ.וו X5 פלאג-אין – החל ב-600,000 שקלים

PHEV - תנאי מקדים בקבוצת הפרימיום - מגיעה למשבצת של ב.מ.וו X5 החדש. אולי זה יעיר את קבוצת הפרימיום המנומנמת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

10 − 8 =