יום שישי , 29 מרץ 2024
הדור הבא של טנדר מדזה BT50 יפותח וייצור יחד עם איסוזו בתאילנד. צילום: מזדה
הדור הבא של טנדר מדזה BT50 יפותח וייצור יחד עם איסוזו בתאילנד. צילום: מזדה

מאזדה ואיסוזו יפתחו ביחד את הדור הבא של ה-BT50

תומר הדר

מאזדה BT50 נחשב לבן הפחות מוכר במשפחת הדגמים של מאזדה בישראל. הסיבה לכך היא העובדה שיתר הדגמים, ה-3, ה-6, ה-CX5 ודומיהם נמכרים הרבה יותר בשוק הישראלי. עם זאת, עדיין מדובר בטנדר שנמכר היטב בשעתו. ואפילו כזה שנהנה ממוניטין טובים למדי. לראיה, כפי שדיווחנו לכם השבוע, בריקול אחד לכרית אוויר במאזדה BT50 שנמכרו בישראל זומנו אלפי רכבים למוסכי היבואנית. אלא שמבחינת מאזדה העולמית, BT50 נחשב לדגם מעט בעייתי מבחינת היכולת להתקדם הלאה.

האם איסוזו דימקס יהיה הבסיס לדור הבא של טנדר BT50 ממזדה? צילום: איסוזו
האם איסוזו דימקס יהיה הבסיס לדור הבא של טנדר BT50 ממזדה? צילום: איסוזו

טנדר טויוטה היילקס מול כל העולם

מה הקשר בין אוויר לנקניק?

הסיבה לכך היא שמדובר בטנדר שפותח עוד בימים שבהם פורד הייתה מחזיקת מניות במאזדה. כלומר- BT50 חולק רכיבים רבים עם פורד ריינג'ר, דגם שאינו משווק בישראל. אך כעת, כאשר הברית בין מאזדה ופורד כבר אינה קיימת נדרשת מאזדה לפתרונות חדשים. יש להדגיש שבניגוד למאזדה 3, מאזדה 6 ויתר הדגמים הפרטיים, שתופסים נתח נאה בפורטפוליו של מאזדה, טנדר חדש שצריך להתמודד מול טויוטה היילקס ודומיו פשוט אינו מצדיק את עלויות הפיתוח מבחינת נפח המכירות. ולכן יש צורך למצוא פרטנרית חדשה. הפתרון של מאזדה לסוגיה, כפי שהחברה הודיעה רשמית השבוע, הוא ברית עם איסוזו – שתבנה את הדור הבא של טנדר BT50 במפעליה. לפי הצהרת החברות, מאזדה ואיסוזו יפתחו ביחד את הדור הבא של טנדר BT50 שיהיה מבוסס במידה רבה על מכלולי הדור הבא של האיסוזו די מקס. את שני הטנדרים החדשים יציגו היצרניות לקראת שנת 2019.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seventeen − 8 =