יום שישי , 29 מרץ 2024
מאזדה 3 סקאיאקטיב מושקת ביפן. שם היא נקראת AXELA ותקבל הקלות במיסוי בזכות צריכת הדלק הקטנה של הסקאיאקטיב. צילום: MAZDA

מאזדה 3 סקאיאקטיב מושקת ביפן

מאזדה 3 סקאיאקטיב מושקת ביפן במהדורה מוגבלת ובמחיר מופחת בזכות הקלות מיסוי. צילום: MAZDAהבוקר הודיעה מאזדה על תחילת השיווק של דור ה"סקאייאקטיב" החדש של המאזדה 3 – אשר משווקת ביפן תחת השם "אקסאלה". בתחילה תשווק המשפחתית בגרסת "מיוחדת" עם מרכב חמש דלתות, מנוע 2.0ל' המפיק – במפרטו היפני – 165 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם שישה הילוכים ושיפור תחום ה-NVH בעזרת חומרי בידוד חדשים וזכוכית סופגת רעשים. בנוסף תצוייד האקסאלה היפנית בפנסים עוקבי פניה, מושבי עור, בקרת שיוט, חישוקי 17 אינץ' ועוד.

מאזדה 3 סקאיאקטיב מושקת ביפן. עם חבילת איבזור מועשרת, צריכת דלק מופחתת והקלות במיסוי במאזדה מקווים כי המשפחתית הזו תהיה חוליה חשובה בהתאוששות היצרן. צילום: MAZDA

המאזדה 3 אשר שנים הייתה אצלנו ברירת המחדל של רבים, מעוררת עם התחדשותה (המאוחרת יש לציין) עניין רב. אם נרחיב את המבט למישור היפני – ביתי – המאזדה 3 סקאיאקטיב החדשה זכאית להקלות מס רבות בזכות צמצום פליטת המזהמים וצריכת הדלק שלה (17.5 ק"מ לליטר לפי מאזדה והתקן היפני). לפי ההודעה לעיתונות של מאזדה, תהיה ה-3 היפנית זכאית להקלה של עד 75% במיסוי ביפן. מחירה ביפן כ-105 אלף שקלים. הקלות המיסוי, כך מקווים במאזדה יפן, יעזרו ליצרן הקטן לחזור ולתפוס נתח שוק אשר אבד במשברים של השנתיים האחרונות.

מאזדה 3 סקאיאקטיב מושקת ביפן. שם היא נקראת AXELA ותקבל הקלות במיסוי בזכות צריכת הדלק הקטנה של הסקאיאקטיב. צילום: MAZDA

ממקור מ-דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, נודע לנו כי המאזדה 3 סקאיאקטיב צפויה להגיע אלינו לקראת סוף שנת 2013. את ה-3 תקדים ה-6 סקאיאקטיב החדשה אשר שיווקה יחל עוד השנה הנוכחית.

Check Also

בשורה לבעלי לנד רובר ויגואר

1,450 שקלים בלבד. חבילת טיפול מוזלת לבעלי דגמי לנד רובר ויגואר. מוצרי מגנטי-מרלי - שהיא גם ספקית OEM של יצרנים רבים עכשיו בחברת המזרח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 − sixteen =